اسپیکر مانیتورینگ Pioneer DM-50D

اسپیکر مانیتورینگ Pioneer DM-50D

در دسته بندی : راهنمای خرید

مانیتورهای DM-50D یک جفت اسپیکر با ارزش هستند و جایگزینی شایسته برای DM-40 هستند. آنها با تقویت ۲۵ وات کلاس D، ورودی و خروجی های کاربردی و کیفیت ساخت ایده آل، گزینه خوبی برای مصارف خانگی برای دی جی ها و آهنگسازان نوپا خواهند بود. همچنین وجود سوئیچ "DJ/Producer" در پنل پشتی آنها کمی فریبنده است، اما نگذارید که شما را نا امید کند.

نخستین برداشت

این اسپیکرها در رنگ مشکی، مانیتورهایی جدی به نظر میرسند، وزن مناسبی دارند (از MDF و روکش واینیل با پنل جلویی پلاستیکی قالب ‌گیری ‌شده ساخته شده‌اند)، و روی هم رفته، نمای خوبی دارند و قابل توجه هستند. آنها یک جفت اسپیکر با نمایی سنتی هستند، با ووفر های ۵ اینچی، توییترهای ۱ اینچی و دو پورت جلویی در زیر هر ووفر میباشند.

یکی (سمت چپ) بلندگوی اصلی است که در پشت آن سوکت برق و کلید روشن / خاموش، به همراه ورودی‌ های مینی جک استریو TRS، RCA و 1/8 اینچی، ترمینال های اسپیکر و سوئیچ «DJ/producer» کار گذاشته شده است. همچنین یک کلید تنظیم صدا و سوکت هدفون 1/8 اینچی بر روی پنل جلویی کار گذاشته شده است.

جفت دیگر یک اسپیکر ثانویه است که از مدار آمپ اولی تغذیه میشود و به سادگی دارای ترمینال های سیم بلندگو در پشت است. آنها ترمینال های نسبتاً ارزانی هستند، همانگونه که کابل بلندگوی عرضه شده نیز چنین است، اما برای اسپیکرهایی با این قیمت مناسب است.

برای تنظیم آنها، باید آنها را در برابر دیوار قرار دهید (به لطف درگاه جلویی خروج هوا، قرار دادن آنها در گوشه یا کنج دیوار بسیار خوب است)، منبع ورودی خود را به سوکت یا سوکت های انتخابی خود وصل کنید (یک جفت ورودی استریو مینی جک RCA نیز ارائه شده است)، برق را وصل کنید، بررسی کنید که صدا کم باشد، سپس آن را روشن کنید…

هدف اصلی این اسپیکر مانیتورها این است که الهام بخش آهنگسازان و دی جی ها در خانه و یا اتاق خوابشان باشد. DM-50D دارای صدایی پانچی و کامل است، بیس آنها بسیار خوب است و جنس صدای های ومید ایده آلی هم دارند.

کارگذاری سوکت خروجی هدفون در پنل جلویی نیز ایده خوبی است و کنترل صدا بر روی پنل جلویی نیز یک ایده هوشمندانه است، اما کلید روشن و خاموش آن بر روی پنل پشتی کار گذاشته شده است. هدف سوئیچ DJ/producer کارگذاری شده بر اسپیکر مانیتورهای DM-50D نیز این است تا در هنگام دی جی بیس نیرومند تری را به شما ارائه دهد و در هنگام آهنگسازی پاسخ فرکانسی صاف تری به شما بدهد. بیشتر اسپیکر مانیتور ها دارای سوئیچ های lo/mid/hi و boost/cut هستند اما DM-50D با کارگذاری یک سوئیچ کار را آسان کرده است. اسپیکر های سری پیشین یعنی DM-40 اسپیکرهایی دوست داشتنی هستند و DM-50 نیز یک جایگزین ایده آل برای آنها هستند. آنها گزینه ایده آلی برای دی جی ها و آهنگ سازانی هستند که در خانه کار میکنند. آنها دارای ارزش خوب، صدای خوب و کیفیت ساخت خوب میباشند و به شدت به شما پیشنهاد میکنیم!

منبع DJCMAG: هرگونه کپی برداری پیگرد قانونی دارد.

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *