معرفی اپلیکیشن جدید Animoog Z از کمپانی Moog Music

معرفی اپلیکیشن جدید Animoog Z از کمپانی Moog Music

در دسته بندی : نرم افزار

پس از گذشت یک دهه از انتشار نخستین سینتی سایزر حرفه ای اپلیکیشن برای iOS سینتی سایزر Animoog که برنده ی جایزه شده بود با پیشرفت های بزرگ و با نام جدید Animoog Z دوباره ساخته شده است. این برنامه اکنون برای iOS و macOS در دسترس است و برای دانلود رایگان در اپ استور اپل قرار کرفته است.

Animoog، برنامه سنتز موج ناهمسان‌گردی است که به دست موگ موزیک در سال ۲۰۱۱ معرفی شد، با رویکرد نوآورانه خود در طراحی صدا و رابط سطح لمسی تعاملی منحصر به فرد، چهره تولید موزیک در iOS را تغییر داد. اکنون پس از یک دهه کامل و بیش از ۷۰۰۰۰۰ بار دانلود، Moog برنامه را به طور کامل طراحی کرده است - اکنون Animoog Z - با عملکردهای آینده نگرانه و گردش کار خلاقانه برای نسل بعدی تولید کنندگان و طراحان صدا به میدان آمده است.

Introducing the new Animoog Z application from Moog Music

Animoog Z یک سینتی سایزر ۱۶ صدایی الهام بخش است که کاربران را به کشف مفاهیم جدید صدا و عملکرد چند بعدی دعوت میکند. این برنامه به دست موتور ابتکاری ناهمسانگرد مصنوعی Moog (ASE) طراحی شده است که از یک سیستم مداری برای گسترش مفاهیم سنتز ویوتیبل و بردار استفاده می کند. این مفهوم ترکیبی منحصر به ‌فرد امکان ناوبری پویا را از طریق محورهای X، Y و Z برنامه برای صدای در حال تکامل و لایه ‌بندی فراهم میکند.

این برنامه جهانی برای iPad، iPhone، Mac، به‌عنوان AUv3 و از طریق یک پوشش VST برای ادغام در همه DAWهایی که از AUv2، AUv3 و VST3 پشتیبانی میکنند، در دسترس است. Animoog Z اکنون با تجربه کاربری ساده تر و ویژگی های نیرومند ارائه شده است.

آغاز کار با Animoog Z بسیار فوری و شهودی است: به سادگی مسیر مدار را انتخاب کرده و بکشید تا پیکربندی های صوتی بی پایان ایجاد کنید، همانطور که پچ از میان آرایه ای از زنگ صداها حرکت میکند. از صفحه کلید قابل تنظیم درونی Animoog Z برای کنترل زیر و بم و فشار به ازای هر صدا (یا ارسال MIDI) استفاده کنید، یا کنترلر MPE مورد علاقه خود را وصل کنید تا موتور صوتی سازگار با MPE Animoog Z را بررسی کنید.

Introducing the new Animoog Z application from Moog Music

کتابخانه متنوع زنگ صدا (Timbre) های Animooog Z دربرگیرنده ی صداهای دیجیتال و منابع طیفی در کنار شکل موج های آنالوگ گرفته شده از نوسانگرهای کلاسیک Moog (هم کلاسیک و هم مدرن) است که همگی از طریق پردازنده های سیگنال آنالوگ و بیرونی سطح بالا در یک بوتیک اجرا می شوند.

اینها شامل مدارهای سینت مدولار، افکت های آنالوگ Moog و موارد دیگر میشود. ویرایشگر Timbre درونی جدید در Animoog Z به کاربران اجازه می دهد تا صدای دلخواه خود را ضبط و طراحی کنند و هر صدای اطراف خود را به منبعی برای الهام از موسیقی تبدیل کنند. اپلیکیشن Animoog Z را میتوانید از این لینک دانلود کنید.

با نسخه رایگان Animoog Z، فوراً طیفی از از پریست های طراحی شده توسط هنرمندان را کاوش کنید. برای کشف صداها و صداهای الهام‌بخش بیشتر، قفل طراحی و تولید صدای کامل برنامه را با تنها ۹.۹۹ دلار باز کنید. بسته‌های پریست اضافی که به‌ طور حرفه ‌ای برای استفاده در تولید و عملکرد طراحی شده‌اند نیز برای خرید در دسترس هستند.

Introducing the new Animoog Z application from Moog Music

ویژگی های برجسته ی Animoog Z شامل : Orbit Module (طراحی صدا در مدار سه بعدی برای انجام دستکاری‌های ظریف در صدا)، Polyphonic Modulation (کنترل چندین پارامتر صدا)، Polyphonic Pitch Shifting (دستکاری گام دقیق هر نت با چرخاندن یا لغزش انگشتان خود به سادگی در یک آکورد)، Base Frequency Offset (فرکانس پایه ۴۴۰ هرتز Animoog Z را با +/- 10 هرتز تغییر دهید تا با سازهای غیر سنتی یا سمپل های دیتیون شده تنظیم شود - یا صرفاً برای کشف ارتعاشات جدید)، صفحه ENV/LFO، صفحه MOD، صفحه Effects، ماژول آرپژگیتور، ماژول فیلتر Moog، ماژول Thick، ماژول Delay، ماژول Looper، Global BPM  به همراه Tap Temp، پشتیبانی از Ableton Link، پشتیبانی از MIDI‌ کنترلر نیز از دیگر ویژگی های برجسته ی این اپلیکیشن میباشند.

منبع Moogmusic

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *