غول سازنده ی گیتار Fender برای ورود به جهان دیجیتالی موزیک کمپانی Presonus را خرید

غول سازنده ی گیتار Fender برای ورود به جهان دیجیتالی موزیک کمپانی Presonus را خرید

در دسته بندی : اخبار

غول بزرگ سازنده گیتار در سطح جهانی یعنی کمپانی Fender به تازگی خبر خریدن کمپانی PreSonus که یکی از گسترش دهندگان کارت صداها، اسپیکرهای مانیتورینگ، کنترلرهای MIDI، میکسرها و نرم افزار آهنگسازی  Studio One و ... میباشد، اعلام کرده است و قرارداد قطعی بین این دو کمپانی امضا شده است.

گرچه تکمیل ادغام این دو کمپانی نیازمند دریافت تاییدیه های نهایی سازمان نظارت آمریکا میباشد و پس از طی شدن مراحل قانونی این قرارداد باید تماشاگر پیشرفت های چشمگیر در توسعه فناوری در صنعت موزیک باشیم و فهرستی از محصولات شگفت انگیز را در آینده ای نه چندان دور از این کمپانی ببینیم.

اندی مونی، مدیرعامل Fender Musical Instruments Corp گفته است: "ما از استقبال همه اعضای تیم PreSonus در خانواده FMIC بسیار هیجان زده هستیم و از فرصت های رشد آینده که در دسترس هر دو شرکت قرار دارد هیجان زده هستیم. تیم های ما اشتیاق یکسان به موزیک، تعهد یکسان به نوآوری و تمایل مشابه برای الهام بخشیدن و تجهیز نسل فعلی و آینده هنرمندان دارند. "

Guitar maker Fender bought Presonus music to enter the digital world

کوین کوهیگ، رئیس PreSonus گفته است: «می‌خواهم نهایت قدردانی خود را از جامعه وفادار باتون روژ و لوئیزیانا که در دو دهه گذشته از PreSonus حمایت کرده‌اند، ابراز کنم. این فوق العاده بود که در بخشی از این سفر باورنکردنی با PreSonus بودم. من مشتاقم ببینم در آینده چه چیزی در انتظارمان است.»

جیم اودوم، بنیانگذار/CSO PreSonus گفت: "پس از بیش از 25 سال PreSonus احساس می کند شریک مناسبی برای حمایت از ما پیدا شده است."

جیم بویتنات، مدیر عامل PreSonus نیز گفت: "دیدگاه ترکیبی PreSonus و Fender، شیوه نگاه ما به آینده خلق موزیک و همسویی اساسی اهداف، این ایده را از نخستین گفتگو به یک ایده هیجان انگیز تبدیل کرده است."

مقایسات ناگزیری با خریدهای چندگانه فناوری کمپانی موزیک Gibson، که حدود یک دهه پیش انجام شده است، انجام خواهد شد. این خریدها عبارتند از Tascam، Stanton، KRK و Cakewalk که همگی اکنون تحت مالکیت متفاوتی هستند. اکنون باید دید که کمپانی Fender چگونه میتواند نام تجاری PreSonus مدیریت کند.

منبع musicradar

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *