کارت صداهای سری  Volt از کمپانی Universal Audio

کارت صداهای سری Volt از کمپانی Universal Audio

در دسته بندی : راهنمای خرید

کمپانی Universal Audio به تازگی از کارت صداهای سری جدید خودش یعنی  Volt رونمایی کرده است که رابط های صوتی رومیزی و مقرون به صرفه ای هستند و با وجود قیمت گذاری سطح ابتدایی آنها بسیاری از ویژگی ها و فناوری های برجسته ی خودشان را در این سری جای داده اند.

Universal Audio-Volt

روی هم رفته پنج کارت صدای جدید تولید کرده اند که دربرگیرنده ی Volt 1، Volt 2، Volt 176، Volt 276 و Volt 476 میباشد، که ویژگی پیوست 76 که یک کمپرسور درونی سبک ۱۱۷۶ است و بر روی پنل جلویی آنها کارگذاشته شده اند و به شما این امکان را میدهد که هنگام رکورد صدا را با کمپرسور FET کلاسیک UREI/UA برداشت کنید. کمپرسور 76 ارائه دهنده ی سه پریست است که شامل مود های Vocal، Guitar به همراه مود Fast برای کنترل داینامیکی قاطع تر میباشد.

Universal Audio-Volt

همه ی این کارت صداهای تازه وارد از مود ویژه ی پری آمپ UA Vintage بهره میبرند. کاربران با حرکت دادن یک سوئیچ میتوانند مدار شبیه ساز کنسول لامپی 610 کلاسیک این کمپانی را روی پری آمپ های سری Volt به کار بگیرند که صدایی پر پشت و غنی را برای آواز و سازهای شما فراهم میکنند.

کارت صداهای سری Volt ‌توانایی کار کردن با نیروی آداپتور و بدون کامپیوتر را دارند. هر یک از کارت صداهای Volt ارائه دهنده ی یک جفت پورت ورودی و خروجی MIDI پنج پین و یک خروجی هدفون به همراه ناب کنترل ویژه میباشد. آنها همچنین دارای یک کنترل مانیتور اصلی به همراه مانیتورینگ مستقیم بدون تاخیر میباشند که بالاترین مدل این سری یعنی 476 دارای گزینشگر منبع مانیتور، جمع بندی مونو و سوئیچ اسپیکر نیز میباشد.

Universal Audio-Volt

همانگونه که میبینید قیمت این کارت صداها بسیار جذاب است و کمپانی UA با ترکیبی از مجموعه نرم افزارهای رکورد با هر یک از این کارت صداها خرید شما را شیرین تر میکند. آنها به همراه یک نسخه Ableton Live Lite، مجموعه ای از مدل آمپ ها و افکت های Softube و دو پلاگین سری Brainworx bx، سازهای درام و بیس مجازی از UJAM، سازهای سمپل شده سری LABS از Spitfire Audio، پلاگین ریورب بسیار خوب Relab LX480 Essentials و  نرم افزار Melodyne Essentials از Celemony ارائه میشوند.

منبع uaudio

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *