معرفی هدفون Audeze LCD-5

معرفی هدفون Audeze LCD-5

در دسته بندی : راهنمای خرید

کمپانی Audeze یک برند پیشرو در صنعت فناوری صدا و ساخت برترین هدفون ها میباشد. این کمپانی به تازگی محصول جدید خودش یعنی هدفون مانیتور مرجع مدل LCD-5 را با قیمت ۴۵۰۰ دلار معرفی کرده است. هدفون LCD-5 استاندارد جدیدی را برای طراحی و ساخت درایورهایش به کار برده است.

ویس کویل های Parallel UniforceTM و مجموعه آهن‌رباهای جدید LCD-5 نشان دهنده یک طراحی کاملا جدید است که به طرز ویژه ای برای کمترین بازتاب ها، بهبود پاسخ فرکانسی و سطح صدای بسیار دقیق طراحی شده است. آمپدانس این هدفون ۱۴ اهم است و حساسیت آن نیز ۹۰ دسیبل میباشد. این هدفون دارای وزنی برابر با ۴۲۰ گرم است که این برابر با ۳/۱ وزن مدل پیشین یعنی LCD-4 میباشد.

این هدفون دست ساز در کالیفرنیا آمریکا تولید میشود و به گونه ای طراحی شده است که صدای بی نظیری را برای متخصصان و مهندسان صدا فراهم میکند.

Audeze LCD-5

ویژگی های کلیدی Audeze LCD-5

دیافراگم های جدید Parallel Uniforce and و Fluxor M Magnets صدای نیرومند، جزئیات صوتی بی نظیر و دقت باورنکردنی را بدون افزایش آمپدانس ارائه میدهند.

گوشی های شیب دار درونی جدید که به کاهش طنین های ناخواسته و بازتاب درونی کمک میکند.

Fazor های تازه طراحی شده که برای کاهش انحراف و شکست ها بهینه شده اند.

Audeze LCD-5

 کابل LCD-5 به طور خاص با رشته های مسی با درجه خلوص بالا OCC تنظیم شده است که ظرفیت و مقاومت کم را برای حفظ شفافیت و دقت بی نظیر ارائه میدهد.

 قاب منیزیم کاملاً بازطراحی شده LCD-5 فراهم کننده سرسختی بالا و وزن فوق العاده کم میباشد، در حالی که حلقه های استات دقیقاً تجربه لمس خاصی را ارائه میدهند. که دربرگیرنده ی فناوری اصلی این کمپانی و افزودن برخی از نوآوری های تازه مانند سیم پیچ صوتی Parallel Uniforce  میباشد، Sankar Thiagasamudram، مدیرعامل Audeze ، گفته است: LCD-5  نتیجه ی چندین دهه تحقیقات صوتی و فناوری برای ارائه همه جنبه های یک تجربه صوتی مرجع میباشد. وی افزود: "تعهد بلند مدت ما برای ارائه محصولات مرجع ما را به سمت LCD-5 سوق داد."

Audeze LCD-5

ویژگی های LCD-5

نوع گوشی ها: دور گوش، پشت باز

نوع ترنسدوسر: مگنت دو وجهی

نوع مگنت: نئودیوم N50

نوع دیافراگم: Nano-Scale Parallel UniforceTM

اندازه ترنسدوسر: ۹۰ میلیمتر

نهایت SPL: ۱۴۰ دسیبل

مقاومت: ۱۴ اهم

منبع audeze

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *