به‌روزرسانی نرم افزاری درام ماشین های 7X7 از کمپانی Roland

به‌روزرسانی نرم افزاری درام ماشین های 7X7 از کمپانی Roland

در دسته بندی : راهنمای خرید

زمان زیادی است که بسیاری از آهنگسازان و دی جی ها در انتظار نسخه های نرم افزاری اورجینال درام ماشین های 7X7 کمپانی Roland هستند و اکنون این کمپانی بزرگ ژاپنی درام ماشین های 707 و 727 را نیز به صورت نرم افزاری درآورده و به فهرست به روز رسانی های نرم افزارهای خودش افزوده است.

تکنولوژی ساخت نرم افزار Analog Circuit Behavior (ACB) از کمپانی Roland یک ویژگی بسیار شگفت انگیز در میان نرم افزارها و سخت افزارهایی است که از آن بهره میبرند و تنها دلیل آن هم این است که کیفیت فوق العاده ای دارند. برای مثال اگر به دنبال یک پلاگین شبیه ساز TB-303 باشید ارزشش را دارد که شبیه ساز رولند را با خرید اشتراک در RolandCloud دانلود کنید.

roland-7x7-drumsmashine

شبیه سازهای TR-707 و TR-727 نیز همانند دیگر شبیه سازهای رولند به خوبی در قالب نرم افزاری تحت فرمان و هدایت شما قرار میگیرند و بزرگترین تفاوت این دو درام ماشین با دیگر شبیه سازهای رولند این است که آنها نیاز کمتری به رفتار تکنولوژی ACB دارند زیرا منبع اصلی آنها PCM است و شکل موج های کوتاه و lo-fi رکورد شده را به عنوان منبع اصلی به کار میبرند و این به معنی آن است که سمپل های 7x7 در این پلاگین کار را بهتر از هر شبیه ساز دیگری انجام خواهند داد.

کمپانی رولند با وفاداری بسیار بالایی از اجزای آنالوگ این درام ماشین ها الگو گرفته و شبیه سازی را انجام داده است. آنها داده های خام PCM ۱۰۰٪ معتبر را گرفته اند و سپس مراحل Pitch، Decay و خروجی ها را به صورت نرم افزاری و مرحله به مرحله مانند ابزار آنالوگ اصلی طراحی کرده اند.

roland-7x7-drumsmashine

کمپانی رولند در ساخت این پلاگین ها با نهایت ظرافت در شبیه سازی حتی فراتر هم رفته و یک نمایشگر نیز به آنها افزوده است. همه چیز به خوبی طراحی شده است و حتی موارد اضافه تری مانند درگ و دراپ درون DAW برای صدا، MIDI، خروجی های چندگانه، صداهای اورجینال، کیت ها و ۶۴ الگو به همراه محتوای صوتی اضافه نیز به آن افزوده شده اند. کوک کردن صداها و توانایی اوردرایو آنبورد همگی چیزهایی هستند که باعث میشود برای یادگیری رفتار اصلی تجهیزات آنالوگ مادر و به دست آوردن تجربه های موزیکال بسیار حیاتی، کاربران به سراغ استفاده استفاده از این سخت افزارها در قالب نرم افزاری و پردازش شده بیایند.

سکوئنسر پلاگین های TR مانند دیگر شبیه سازهای RolandCloud طرز کار ویژه ای دارند. شما دو بخش Kit و Pattern را برای ذخیره سازی و بارگذاری صداها و الگوی های درام خودتان را دریافت میکنید که هرکدام دارای ۱۲۸ اسلات میباشند.

منبع Roland

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *