بازگشت نیرومند کمپانی Waldorf به میادین داغ سینتی سایزرهای Wavetable با Microwave I

بازگشت نیرومند کمپانی Waldorf به میادین داغ سینتی سایزرهای Wavetable با Microwave I

در دسته بندی : راهنمای خرید

کمپانی Waldorf چندی پیش ادعا کرده بود که آنها به اصل و ریشه ی خود بازگشته اند و با انتشار سینت ویوتیبل Microwave حرفشان را به همه ثابت کردند. در نگاهی کوتاه با نمای این سینت ویوتیبل میتوان فهمید که آن یک دستگاه مدرن است که از آینده آمده است. بسیاری از سازندگان سینتی سایزر دوباره به سوی سینت های ویوتیبل رو آورده اند و ایده ی اصلی این کار این است که شما با ویوتیبل میتواند با روش هایی جذاب و پیچیده شکل موج های آنالوگ یا دیجیتال خودتان را با جدیدترین و به روز ترین ابزارهای تغییر و فرم دهی به شکل موج طراحی کنید و به بهترین حالت دلخواه خودتان دربیاورید. این یعنی شما میتوانید نمونه صداهای با کیفیت را فراتر از آن پردازشی که یک سینتی سایزر انجام میدهد به فرم دلخواهتان دربیاورید و محتوای هارمونیک بسیار متفاوتی ایجاد کنید. این چیزی است که به تازگی کمپانی های بزرگ دیگری مانند Korg نیز به سراغ آن رفته اند و گزینه های خوبی را برای ویوتیبل ارائه داده است.

waldorf-microwave-1

به گمان میرسد که دوباره بازاری که با سینتی سایزرهای بسیار خوب و گران قیمت پر شده است میخواهد دوباره با ویوتیبل ها گزینه های زیاد و خوبی برای طراحی صدای آینده نگرانه به کاربران ارائه دهد. سینت Microwave تا اندازه زیادی با الهام از نما و ساختار سینت دیجیتال/آنالوگ Hybrid PPG Wave ساخته شده است. بزرگترین تفاوت این دو ویوتیبل از دو نسل با ۳۰ سال اختلاف سن، قیمت آنها است که PPG Wave به طرز احمقانه ای گران قیمت بود.

اگر بخواهیم یکی از بزرگترین ویژگی های Microwave را نام ببریم. پلی بک با کیفیت ۲۴۰ کیلوهرتز و ۸ بیت و با امواج بدون محدودیت باند میباشد که در هیچکدام از ویوتیبل های دیگر چنین چیزی را پیدا نمیکنید. همچنین به جای صدای فیلتر

Curtis (CEM 3389) اصلی - اکنون شما فیلتر آنالوگ پیشرفته SSI2144 را که از طراحی اصلی Dave Rossum گرفته شده است دریافت میکنید، که در بخش های زیادی در تجهیزات جدید خواهید دید.

waldorf-microwave-1

ناب های رزونانس و ستوریشن آنالوگ به همراه ۲۰۴۸ صدا از متخصصان ویوتیبل (از جمله صداهای کلاسیک و پیشرفته) در Microwave گنجانده شده است. اما یک مود مدرن و تازه تر قرار است که بر روی Microwave II/XT سوار شود که دارای چیزهایی مانند Hard-Sync و ویوتیبل های ۱۶ بیت میباشد.

Microwave دارای آرپژگیتور پیشرفته با ۱۶ پترن به همراه LFO قابل سینک با MIDI است و شما میتوانید صداهایتان را به صورت پلیفونیک ۸ صدا و در چهار بخش چند زنگه تفسیر و پخش کنید. آن دارای دو اوسیلاتور، دو LFO، بخش میکسر، بخش انولوپ ها، VCF، VCA، Glide و بخش بزرگی برای تنظیمات و کنترل ها به همراه یک LCD در میان چندین کلید و ناب است که جریان کاری Microwave و پارامترهای تنظیمات را به شما نشان میدهد.

waldorf-microwave-1

در پنل پشتی Microwave شما یک خروجی هدفون با ناب گین ولوم و یک جفت خروجی اصلی TS به همراه چهار AUX خروجی و پورت های ورودی / خروجی / THRU میدی و پورت USB و درگاه SD برای به روز رسانی فریمور و وارد کردن یا اکسپورت پچ های صدا و همچنین برنامه های Microwave به کار میرود.

منبع DJCMAG :‌هرگونه کپی برداری پیگرد قانونی دارد.

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *