سینتی سایزر Take 5 از کمپانی Sequential

سینتی سایزر Take 5 از کمپانی Sequential

در دسته بندی : راهنمای خرید

یک خرده فروش بلژیکی چندی پیش فاش کرد که کمپانی Sequential یک سینت آنالوگ به نام Take 5 را آماده روانه کردن به بازار کرده است. این نخستین سینتی سایزر این کمپانی پس از پیوستن آنها به خانواده بزرگ Focusrite در آپریل ۲۰۲۱ میباشد.

take 5 sequential

این ساز به صورت انحصاری برای کسانی که میخواهند Dave Brubeck کلاسیک بنوازند طراحی نشده است، آن یک ساز پلی فونی ۵ صدائه است که دارای دو نوسان ساز آنالوگ بر روی هر صدا است و دارای یک Waveshape پویشگر بر روی هر نوسان ساز میباشد. طراحی و ساخت این سینت مانند Prophet-5 Rev-4 است.

دیگر ویژگی های این سینت دربرگیرنده ی یک Sub-Oscillator، Hard Sync و FM است و این در حالی است که یک میکسر توانایی تنظیم لول های نوسان سازها و اندازه White Noise‌ را برای شما فراهم میکند. به نظر میرسد فیلتر پایین گذر چهار قطبی آن بر پایه طراحی فیلتر Prophet 5 Rev 4 ساخته شده باشد و این میتواند با به کار گرفتن کنترل Resonance به صورت نوسان سرخود دربیاید.

take 5 sequential

ویژگی های مدولاسیون این سینت دربرگیرنده ی دو انولوپ ژنراتور ۵ پله ای به همراه راه یابی پویشگر با مدولاسیون شدت ضربه (Velocity) از هر اندازه انولوپ است. انولوپ ها میتوانند آزادانه به چندین مقصد مدولاسیون اختصاص داده شوند. همین را درباره LFO نیز میتوان گفت که فراهم کننده ۵ شکل موج و سینک کلاک MIDI بیرونی و درونی است.

یک بخش افکت دیجیتالی نیز بر روی‌ آن وجود دارد که Reverb و Overdrive ویژه ای را در کنار یک افکت چندگانه که ارائه دهنده ی دیلی استریو، BBD دیلی، Tape دیلی، Chorus، Flanger، Phaser، Ring Mod، Vintage Routing Speaker، Distortion و یک فیلتر بالا گذر میباشد را به شما میدهد.

take 5 sequential

همچنین یک ناب Vintage بر روی آن وجود دارد که از دیگر ویژگی های Prophet 5 میباشد تا بتوانید نوسانات کوچک، عملکردهای فیلتر و انولوپ که وجود آنها در سخت افزارهای سنتز کلاسیک رایج است را بازسازی کنید. بر روی پنل جلویی آن شما کیبورد FATAR با کلیدهای اندازه کامل، نیمه سنگین و با توانایی افترتاچ را دریافت میکنید که ۳.۵ اکتاو را برای شما فراهم میکند و دارای چرخ های مدولاسیون و خم گام نیز میباشد و یک مود تقسیم و همچنین گزینه های Portamento و Unison (Monophonic) را دریافت میکنید.

take 5 sequential

Take 5 دارای یک استپ سکوئنسر و آرپژگیتور است که میتوانید به جز ۱۲۸ پریست کارخانه ای، فضایی برای ساخت تا ۱۲۸ پریست برای خودتان را داشته باشید. دیو اسمیت، پایه گذار کمپانی Sequential و طراح اصلی این سینت میگوید: "Take 5 صدا و میراث کلاسیک Sequential را به دست افرادی میدهد که ممکن است قبلاً نتوانسته اند آن را تجربه کنند." این سینتی سایزر با قیمت ۱۲۹۹ دلار اکنون در دسترس میباشد.

منبع sequential

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *