معرفی محصول: هدفون مانیتورینگ درون گوشی Campfire Audio Solaris SE

معرفی محصول: هدفون مانیتورینگ درون گوشی Campfire Audio Solaris SE

در دسته بندی : آهنگسازی , راهنمای خرید

هدفون مانیتورینگ درون گوشی مدل  Solaris SE از کمپانی Campfire Audio یک نسخه ویژه از هدفون مانیتورینگ Solaris این کمپانی است که دارای اتاقک هایی با طراحی حرفه ای آکوستیک سرامیکی با چاپ ۳ بعدی است که روی آنها با صدف آبالون طبیعی مینا کاری شده است. این هدفون در برابر نسخه پیشین خودش دارای صدایی نرم تر و با حضور فرکانس های میانی بهتر و منسجم تر است و زنگ صداها طبیعی تر و برای گوش شیرین هستند و صدای نت های ساز و آوازها بهتر به گوش شما میرسد.

Campfire Audio Solaris

این هدفون دارای یک تنظیم صدای هوشمندانه است که درایورهای داینامیک ۱۰ میلیمتری آن از نوع هیربدی مرسوم است و بالاترین فرکانس ها تا پایین ترین فرکانس ها را بدون هیچگونه شکاف صوتی با تفکیک صدای بسیار بالا برای شما پخش میکند. اکنون تنها ۹۰۰ عدد از این هدفون ها ساخته شده و برای خرید موجود میباشد و زمان نشان خواهد داد که محبوبیت این هدفون های مانیتورینگ تا چه اندازه ای زیاد میشود.

این هدفون پتانسیل این را دارد که به عنوان بهترین هدفون های مانیتورینگ درون گوشی جهان شناخته شود. قیمت ۱۸۹۹ دلار نسخه SE این هدفون در برابر قیمت نسخه اولیه ی آن که ۱۴۹۹ دلار بود تغییر چشمگیری داشته است اما بهبودهای انجام یافته در طراحی آکوستیک و درایورهای آن توجیه کننده ی این افزایش قیمت میباشد. این هدفون دارای پیکربندی درایور هیربدی، تکنولوژی اتاقک بدون تیوب T.E.A.C، درایور داینامیک A.D.L.C و همچنین کانکتورهای MMCX از جنس فلز بریلیوم با دوام بالا است.

Solaris SE با چاپ سه بعدی ساخته شده است و به طور غیر مستقیم و به دلیل جنس سرامیکی با طراحی آکوستیک و با چگالی بالا و دارا بودن نقطه اعتدال  کمبود های نسخه پیشین خودش را بهبود بخشیده و برای اجراهای روی استیج و مانیتورینگ صدای آواز نیز بسیار ایده آل شده اند.

Campfire Audio Solaris

تغییر بعدی که در نسخه جدید این هدفون به وجود آمده است در ظاهر آن میباشد که نمایی چشمگیر به آن بخشیده و به جای روکش طلای ۲۴ عیار نسخه Solaris، یک پوشش بسیار ارزشمند از صدف آبالون طبیعی منبت کاری شده جایگزین شده است. صدف آبالون  در درمان ورم مفاصل و دیگر اختلالات مفاصل، همچنین مشکلات ماهیچه‌ای، قلب و گوارش، هم مفید است. صدف آبالون که به گوش دریا نیز معروف است برای شفابخشی بدن و به ویژه چاکرا درمانی به ویژه سه چاکرای نخست، آرام کردن تندخویان، ساخت و نگهداری از ماهیچه ها، افزایش میزان جذب ویتامین A و D برای کمک به درمان شکستگی استخوان و از همه مهمتر که یکی از دلایل به کار گرفتن آن در ساخت این هدفون بوده است، درمان اختلالات شنوایی و کمبود کلسیوم و سیستم عصبی و نخاع بسیار سودمند است و برای همین ها از جایگاه و ارزش بیشتری نسبت به طلا برخوردار است.

Campfire Audio Solaris

ظاهر این دو نسخه هدفون با یکدیگر از نمای روبرو تفاوتی ندارد اما از پشت دقیقا با روکش های طلایی و صدف آبالون باهم تفاوت دارند. تفاوت بعدی نمای آنها در لوگوی آنها است، در مدل Solaris چون از جنس طلا است کنده کاری و حک کردن روی آن ساده است اما در مدل Solaris SE چون از جنس صدف پوسته ای و سخت است، لوگوی CA به صورت برجسته روی پوسته صدف چسبانده شده است.

علامت های چپ و راست این هدفون نیز به صورت کامل روی آن حک شده است و همچنین از نازل فولادی ضد زنگ و نقاط اتصال بریلیوم بهره میبرند که برای اتصال و جدا کردن کابل میباشند. Solaris SE سبک وزن بوده دارای حساسیت بسیار خوب ۱۱۵ دسیبلی است و همچنین پاسخ فرکانسی آن در بازه ۵ هرتز تا ۲۰ کیلوهرتز میباشد.

منبع DJCMAG: هرگونه کپی برداری پیگرد قانونی دارد.

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *