4  چیزی که برای آمادگی بیشتر باید بر روی USB شما باشد

4 چیزی که برای آمادگی بیشتر باید بر روی USB شما باشد

در دسته بندی : دی‌جی

اگر شما مانند خیلی از دی جی ها یک یا دو فلش USB را با خود به هر جا که می‌روید، می‌برید. اگر به درستی فلش خود را آماده کرده باشید، آن شما را قادر می سازد تا در کسری از زمان یک ست را آماده‌ی پخش کنید. اما جدا از کپی کردن مجموعه ترک‌ها یا لیست‌های پخش، در اینجا چند مورد دیگر وجود دارد و هر دی جی که با فلش USB پلی می کند باید آنها را بر روی USB اضافه کند تا از هموار بودن اجرایش اطمینان داشته باشد و پیش بینی هرگونه مشکلی را تا حد ممکن کرده باشد. در ادامه این موارد را بخوانید و ما را با نظرات خود همراهی کنید.

اضافه کردن پوشه‌ها به همراه موسیقی/لیست های پخش (نه اینکه فقط کپی کنید)

هیچ راه مشخص و قطعی وجود ندارد که به طور دقیق بگوید چه نوع تنظیمات دی جی ممکن است که در برنامه های آینده و بعدی شما پیش رویتان باشد، پس شما باید خودتان را برای رویارویی با هرگونه مشکل احتمالی آماده کنید. خروجی گرفتن از کتابخانه ی Rekordbox  بسیاری از موقعیت های مشترک را پوشش می دهد، اما برای آماده بودن برای هر چیزی، یک دسته از لیست های پخش خود برای مثال پوشه ها را باید بر روی درایو USB خود بریزید. این کار شما را قادر می سازد تا تقریبا با هر تنظیمات دی جی دیجیتالی و هر جمعیت با هر سلیقه ای امکان پلی کردن داشته باشید و به سرعت ترک های مناسب را فقط با باز کردن پوشه های مشخص شده پیدا کنید. و فرقی ندارد که نرم افزار شما  Virtual DJ یا  Serato Pro یا Traktor Pro یا با یک  XDJ-RX... پلی کنید، هر نوع  CDJ  دارای یک درگاه  USB می باشد و کنترلر ها نیز می توانند از طریق لپ تاپ و نرم افزار دی جی  فلش شما را بارگذاری کنند.

USB شما باید شامل یک فایل تکست به همراه اطلاعات تماس شما باشد

به جای توضیح اینکه چرا این کار سودمند است. در اینجا مثال‌هایی از دنیای واقعی برای شما می‌آورم. من به طور منظم با دیگر دوستان دی جی خودم در خانه جمع می شویم و آنها اغلب USB های خود را برای میکس کردن چند ترک در یک محیط اجتماعی به دستگاه من متصل می‌کنند. این کار می تواند بسیار سرگرم کننده باشد که تعدادی از دی جی ها در یک اتاق یکسان با هم به صورت بک تو بک پلی کنند. و روز بعد از این مهمانی کوچک برای دی جی ها، بسیارعادی است که چند USB را در کنار ست آپ دی جی ببینید و ندانید که کدام فلش برای چه کسی است. پس یک فایل متنی ساده را به صفحه ی اصلی USB خود اضافه کنید تا زمانی که کسی USB شما را به کامپیوتر خود متصل کرد آنها را به راحتی ببیند و آن را به شما برگرداند.

برای جلوگیری از سردرگمی آنها را با استیکر تزئین کنید

یک مسئله ی رایج این است که به خاطر داشته باشید که USB چه کسی به کدام درگاه وصل شده است. اگر قبلا این اتفاق را تجربه کردید و برای به دست آوردن وقفه‌ی زمانی از لوپ اضطراری استفاده کرده اید، یک راه آسان برای جلوگیری از وقوع این اتفاق به خرج دادن کمی خلاقیت و تزئین کردن USB تان می باشد. برای تزئین لازم نیست که حتما یک هنرمند بصری باشید تنها کافی است فکر کنید چه چیزی می تواند USB شما را در یک کلاب کم نور مشخص بسازد. یا بر روی فلش خود علامتی بگذارید یا استیکری بچسبانید که منحصر به فرد شما باشد. و در یک نگاه قابل شناسایی باشد. همچنین این کار باعث تفکیک راحت‌تر فلش‌های شما در خانه نیز می‌باشد و می‌توانید ترک‌های خود را با استفاده از برچسب‌های مختلف بر روی فلش‌ها دسته بندی کنید.

USB شما شامل یک کپی از نرم افزار دی جی شما باشد

اگر شما برای دی جی کردن از نرم افزار‌های دی جی مانند  Traktor، یا Serato استفاده می کنید، این ایده که یک نسخه از همان نرم افزار را بر روی USB خود داشته باشید بسیار خوب است، انجام این کار و به همراه داشتن نسخه‌ی پشتیبان از نرم افزار مورد استفاده‌تان بر روی یک فلش به شما این امکان را می‌دهد تا بتوانید در صورت نیاز بر روی هر کامپیوتری نرم افزار مورد استفاده خودتان را نصب کنید، بنابراین اگر برنامه‌ی شما پاک شود یا خراب شود، شما هنوز هم قادر به نصب و ادامه ی اجرایتان می باشید و از این بابت نگرانی نخواهید داشت. ایده‌ی خوبی است که یک پوشه شامل همه‌ی تنظیمات، نرم افزار و شماره سریال، فایل‌های مپ شده و هر چیز ضروری دیگری بر روی USB شما باشد تا در صورت بروز هرگونه مشکل نرم افزاری قادر به رفع سریع آن باشید. چون حادثه خبر نمی کند.

منبع دی جی سنتر : هرگونه کپی برداری پیگرد قانونی دارد.

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *