چند هدیه ی مقرون به صرفه برای هر آهنگساز

چند هدیه ی مقرون به صرفه برای هر آهنگساز

در دسته بندی : آهنگسازی

ما در این نوشتار میخواهیم چند ابزار کاربردی که به کار هر آهنگسازی میآید را به شما معرفی کنیم. اگر دوست آهنگساز خلاقی دارید حتما یکی از اینها میتواند به کار او بیاید و با توجه به قیمت ارزانشان(نسبت به دیوایس های معادل و بروز) میتوانید به عنوان یک هدیه به آنها تقدیم کنید.

Arturia MicroLab

Arturia MicroLab

این میدی کیبورد کوچک و جمع و جور و سرسخت به همراه یک نسخه از نرم افزار Analog Lab، شبیه ساز پیانو UVI Steinway و یک نسخه از نرم افزار Bitwig ارائه میشود و تنها با یک کابل USB راه اندازی میشود.

Korg Nu:Tek

Korg Nu:Tekt

این یک سینتی سایزر است که خودتان باید آن را سرهم کنید و بسازید که برای هر آهنگسازی میتواند جذاب و ایده آل باشد. آن مانند خانه بازی های Lego است و دارای نوسانساز دیجیتالی و افکت به همراه فیلتر چند حالته است. همچنین از بدنه ای فلزی و با دوام بهره میبرد.

Modal Electronics: CRAFTrythm و CRAFTsynth

Modal Electronics: CRAFTrythm و CRAFTsynth

 نخستین نسل از سینت CRAFTsynth از کمپانی Modal Electronics یک سینت ویوتیبل با صدایی فوق العاده است. اکنون نسخه دوم آن نیز با بهبودها و الهامات خوبی در دسترس است و این سینت سخت افزاری فانتزی اما فوق العاده به همراه CRAFTrythm به گزینه های بسیار خوب و خلاقانه ای برای داشتن تنوع در ساخت موزیک به کمک ما آمده اند.

Novation Launchkey Mini Mk3

Novation Launchkey Mini Mk3

این میدی کیبورد توانا آخرین کنترلر کوچک از کمپانی Novation میباشد که مقدار زیادی از ابزارهای کنترلی از جمله پدها و ناب ها را در اختیار آهنگسازان میگذارد و دارای ۲۵ کلید سبک و حساس به شدت ضربه میباشد و همچنین از ۱۶ پد با نور پس زمینه  RGB بهره میبرد که برای راه اندازی کلیپ ها، فینگردرامینگ ایده آل است. همچنین آن دارای ۸ ناب چرخشی، کنترل های ترنسپورت و نوارهای لمسی برای خم گام و مدولاسیون میباشد و به همراه نرم افزار Ableton Live Lite ارائه میشود و یک کنترلر جمع و جور و همه فن حریف برای آهنگسازی در هنگام حرکت میباشد.

Teenage Engineering Pocket Operato

Teenage Engineering Pocket Operators

این دستگاه های فانتزی کوچک و بسیار سرگرم کننده نیز میتوانند یکی دیگر از هدایایی باشند که شما بتوانید آنها را تهیه کنید. آنها دارای نسخه های گوناگونی میباشند که هرکدام بنا به کاراییشان به یکی از نیازهای شما پاسخ میدهند. آنها به اندازه ای کوچک و جمع و جور هستند که به سادگی در جیب شما جا بشوند و بتوانید مانند یک گوشی هوشمند آنها را در هر جایی استفاده کنید.

Melodics

Melodics

اگر شما کسی را بشناسید که انگیزه بالایی برای فراگرفتن نت ها، ریتم و تئوری موزیک دارد شاید تهیه ی یک نسخه نرم افزار Melodics برای او بتواند کمک بسیار زیادی به او در این راه بکند و کمک کند تا از نواختن کیبورد، نوشتن درام، مهارت های فینگر درامینگ را فرا بگیرد و حتی درباره چگونگی ساختن آکوردها، نوشتن ملودی ها و ... او را یاری کند. این نرم افزار به صورت آنلاین کار میکند و به اندازه ای سرگرم کننده طراحی شده است که شما هیچوقت از کار با آن خسته نخواهید شد. این نرم افزار برای ویندوز و مک در دسترس میباشد.

منبع DJCMAG: هرگونه کپی برداری پیگرد قانونی دارد.

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *