چرا یک دی‌جی‌-آهنگساز باید سایتی ویژه خودش را داشته باشد؟

چرا یک دی‌جی‌-آهنگساز باید سایتی ویژه خودش را داشته باشد؟

در دسته بندی : دی‌جی

این روزها با بالا رفتن تعداد هنرمندان و گسترده شدن فضای مجازی پیدا کردن هنرمندان تازه کار خوب بسیار سخت شده و بسیاری از این هنرمندان گرچه که خیلی خوب هم هستند اما آنها در میان بسیاری از هنرمندان کاذب گم شده اند و به اندازه ای که باید شناخته میشدند نیستند.

شما با داشتن یک سایت اختصاصی با دامنه خودتان میتوانید با یک کلاس بالاتر اجراها، ترک ها و برنامه های خودتان را با طرفداران خودتان در میان بگذارید و نداشتن این وبسایت میتواند بسیار به ضرر شما تمام شود و بسیاری از دسترسی های حرفه ای و تبلیغات شیک و در حد خودتان را نداشته باشید. ما در این نوشتار چند دلیل بزرگ برای داشتن یک وبسایت برای آهنگسازان را بازگو خواهیم کرد.

باعث رسمی و حرفه ای شدن چهره شما میشود

شاید شما یک هنرمند موفق و بسیار فعال باشید اما هنوز زیاد شناخته نشده باشید و برای نمونه در اکانت ساندکلود شما تنها ۱۰۰ نفر فالور داشته باشید یا فالورهای اینستاگرام شما آن طور که باید رشد نکرده باشد. پس نتیجه این است که زمانی یک شنونده حرفه ای یا هنرمند دیگر وارد پیج های شما میشود احساس میکند که شما شاید ضعیف باشید یا اینکه خیلی خوب نیستید. این یک بازی روانی است و شما با داشتن یک وبسایت خوب و ترو تمیز با رابط کاربری ویژه خودتان منحصر به فرد میشوید و افزون بر رسمی شدن مکاتباتتان با لیبل ها  کلاب ها و یا هر جایی که برای کارش به یک دی جی یا آهنگساز نیاز دارد میتوانید بستری را ایجاد کنید که هرکسی بتواند به شما اعتماد کند.

داشتن سایت به کار شما ارزش و اعتبار میدهد

گمان کنید که میخواهید به یک شخص مهم، کمپانی رکورد و یا لیبلی که میخواهید با آن کار کنید یک ایمیل بدهید. ایمیلی که پسوند آن برای یکی از سایت های خدماتی مانند گوگل یا یاهو باشد چیزی است که هرکسی میتواند چندین ایمیل از آنها بسازد ولی ایمیلی که از طریق سایت خودتان برای آنها میفرستید دیگر پسوند این سرویس های خدماتی را ندارد و بسیار رسمی تر به نظر میرسد پس در چشم خواننده ایمیل شما یک فرد حرفه ای و کار بلد هستید و برای شما، کارتان و وقتتان بیشتر ارزش قائل میشود و کار شما را بهتر و زودتر انجام میدهد و با یک نگاه دیگر شما را میبیند.

شما با داشتن سایت میتوانید دریافت بیشتری از دانلودهای خودتان داشته باشید

اگر یک اکانت ساندکلود هم داشته باشید که ماهی ۱۰۰ تا بازدید داشته باشد شما نمیتوانید از طریق آن به درآمد خوبی برسید و دریافت پول آنچنانی داشته باشید.اما با داشتن سایت شما هم میتوانید موزیک های خودتان ست ها، سمپل های اختصاصی و دیگر چیزهای منحصر به فرد خودتان مانند تیشرت و کلاه و دیگر چیزهای مربوط به فشن و در رابطه با کار موزیک خودتان را تبلیغ کنید و از راه درگاه بانکی ویژه خودتان به فروش برسانید.

آن سایت جایی برای انتشار مقالات شما نیز میباشد

امروزه هر سایتی میتواند یک گزینه برای داشتن وبلاگ برای شما فراهم کند و در آن بخش نوشته ها و مقالات خودتان درباره حرفه و کارتان و نکات آموزشی، ویدئو های آموزشی و هر محتوای دیگری در رابطه با کارتان را منتشر کنید و جذب مخاطب بیشتری داشته باشید.

منبع DJCMAG: هرگونه کپی برداری پیگرد قانونی دارد.

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *