ساخت دستگاه  MASCHINE MK3 Limited-Edition   با همکاری دو کمپانی Native Instruments و Dinamo Drop

ساخت دستگاه MASCHINE MK3 Limited-Edition با همکاری دو کمپانی Native Instruments و Dinamo Drop

در دسته بندی : راهنمای خرید

در یک همکاری موفقیت آمیز دو کمپانی Native Instruments و Dinamo از رویکرد تاثیرگذار خودشان رونمایی کردند و یک نسخه لیمیتد از Maschine MK3 را روانه بازار کردند. این دستگاه دارای یک نمایشگر مشکی نقره ای و نارنجی است که ردپایی از کمپانی Dinamo بوده و هنرزیبایی شناسی این کمپانی را به رخ میکشد. برچسب ها و طرح کلی این دستگاه نیز الهام گرفته از دستگاه های دهه ۸۰ و ۹۰ میباشد که با نمایی مدرن ترکیب شده است.

کیفیت ساخت این نسخه یک سر و گردن از نسخه های پیشین بالاتر است و همچنین فونت برگزیده شده برای نام Maschine که در پشت دستگاه حک شده است نیز متفاوت میباشد. Maschine MK3 Limited-Edition هر جزئیاتی که از یک کنترلر انتظار دارید را به شما میدهد. آن دارای یک جفت خروجی صدای لاین TS به همراه ناب ولوم اختصاصی، خروجی TRS هدفون به همراه ناب ولوم اختصاصی، ورودی میکروفون به همراه ناب گین، یک جفت ورودی لاین TS، ورودی و خروجی MIDI، جک پدال و درگاه USB و آداپتور ۱۵ ولت ۱.۲ آمپر نیز در کنار دیگر جک های اتصال در پشت دستگاه کارگذاشته شده است.

کمپانی Dinamo یکی از کلاسیک ترین تولید کنندگان تجهیزات موزیک در جهان است که در کنار زدن محدودیت ها دانش و جسارت ویژه ای دارد و آنها برای طراحی سفارشی نرم افزار و تحقیق و مشاوره در زمینه های نرم افزاری بسیار شناخته شده اند. اکنون این کمپانی تمرکز خودش را در طراحی درونی دستگاهی گذاشته است که بیش از یک دهه بسیاری از آهنگسازان و اجرا کنندگان را تحت تاثیر قرار داده است و با آن ۱۶ پد معروف خودش مرزهای سبک ها را شکسته است.

نمایشگر و نمای ظاهری این دستگاه بسیار متمرکز شده است و همه اینها به دلیل طراحی منحصر به فرد و رنگ آمیزی هوشمندانه این کمپانی میباشد که بیش از پیش آن را با حال و هوای موزیک های برلینی هماهنگ کرده است.

منبع DJCMAG: هرگونه کپی برداری پیگرد قانونی دارد.

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *