۵ میکروفون برتر USB در بازار ایران برای رکورد وکال و ساخت پادکست

۵ میکروفون برتر USB در بازار ایران برای رکورد وکال و ساخت پادکست

در دسته بندی : راهنمای خرید

ما میخواهیم در این نوشتار ۵ نمونه از بهترین میکروفون های USB موجود در بازار ایران و در بازه قیمتی گوناگون برای ساخت پادکست و همچنین انجام دیگر وظایف رکورد مانند ضبط وکال و ساز، بازی و کنفرانس را به شما معرفی کنیم.

THRONMAX PULSE USB

MAONO AU-A04T

میکروفون یو اس بی مدل AU-A04T یک میکروفون بسیار خوب برای اجراهای زنده است. این میکروفون برای بازی، ساخت پادکست، کار در اسکایپ و یوتیوب و پلتفرم هایی مانند اینها نیز ایده آل است. همچنین با ویندوز و مک به خوبی سازگار است و بدون نیاز به درایور خاصی آماده به کار است. AU-A04T  یک میکروفون رومیزی و با پشتیبانی از الگوی قطبی کاردیود است و به همراه یک شاک مانت، پایه رومیزی، پاپ فیلتر، فوم وایند و کابل USB است و دارای SPL ۱۲۰ دسیبلی و بازه فرکانسی ۳۰ هرتز تا ۱۶ کیلوهرتز میباشد. همچنین آن دارای دیافراگم ۱۶ میلیمتری است و کیفیت مبدل آن ۲۴ بیت و ۱۹۲ کیلوهرتز میباشد.

THRONMAX PULSE USB

THRONMAX PULSE USB

میکروفون مدل Pulse از کمپانی حرفه ای Thronmax یک میکروفون رومیزی و جمع و جور USB میباشد که برای کاربردهایی مانند استریم های آنلاین و بازی ها بسیار ایده آل بوده و دارای دو کپسول کاندنسر با کیفیت بالا است که توانایی رکورد در هر موقعیتی را دارند. کپسول های این میکروفون یکی ۱۶ میلیمتری و دیگری ۱۰ میلیمتری است. این میکروفون دارای الگوی قطبی کاردیود و نویز کنسلینگ است که از ورود نویزهای مزاحم به درون کپسول ها جلوگیری میکند. Pulse همچنین دارای یک جک هدفون ۳.۵ میلیمتری است و صدا را با کیفیت ۲۴ بیت و ۹۶ کیلوهرتز تبدیل کرده و به کامپیوتر شما میفرستد.

FIFINE 678B

FIFINE 678B

میکروفون مدل 678B از کمپانی Fifine یک میکروفون یو اس بی برای داشتن صدای خوب و پخش زنده و همچنین ساخت پادکست است که در هر مکانی توانایی رکورد یک صدای بسیار خوب را دارد. آن یک میکروفون کاندنسر است که پس از روشن شدن بیدرنگ آماده به کار است و نیازی به درایور ندارد. آن با ویندوز، مک و PS4 سازگار است. آن دارای یک اندازه کوچک و با کابل جدا شونده است که جابجایی آن در یک کیف مسافرتی کوچک را آسان میکند. بدنه ی این میکروفون از جنس آلیاژ سخت فلزی است که در برابر خط و خش پایدار است و همچنین یک پایه ضد لرزش با ساختاری نیرومند است که از لرزش های ناخواسته جلوگیری میکند. 678B دارای یک جک ۳.۵ میلیمتری برای مانیتورینگ بدون دیرکرد صدا میباشد و همچنین توانایی کار کردن با گوشی های هوشمند را نیز دارد.

THRONMAX ZERO PLUS USB

THRONMAX ZERO PLUS USB

میکروفون مدل  Zero Plus از کمپانی Thronmax از تکنولوژی VERTIGAIN بهره میبرد که دسترسی به یک کیفیت رکورد بی همتا را برای کاربرانش فراهم میکند و نسبت به دیگر میکروفون ها ۱۰ درصد از وضوح و دقت بیشتری برخوردار است. این میکروفون دارای دو الگوی رکورد است که یکی کاردیود و دیگری Omni-directional است که برای کاربردهای گوناگونی میتوانید آن را به کار بگیرید و دلگرم صدای به آن باشید. بر روی این میکروفون شما دو ناب برای کنترل ولوم و الگوی قطبی آن دریافت میکند و همچنین یک جک ۳.۵ میلیمتری برای مانیتورینگ بی درنگ صدا میباشد. مبدل این میکروفون USB دارای کیفیت ۲۴ بیت و ۹۶ کیلوهرتز است و مجهز به دو کپسول کاندنسر ۱۶ و ۱۰ میلیمتری برای نمونه برداری از صدای شما با دقت بالا میباشد.

MACKIE EM-USB

MACKIE EM-USB

میکروفون مدل EM-USB از کمپانی Mackie یک میکروفون کاندنسر USB با کپسول دیافراگم ۱۴ میلیمتری است. این میکروفون دارای الگوی قطبی کاردیود است و ویژه ی وکال ساخته شده است که بیشترین صدا را از روبرو دریافت میکند و صداهای پس زمینه را دریافت نمیکند که به یکی از بهترین گزینه ها برای رکورد خانگی وکال و ساز و ساخت پادکست تبدیل شده است. آن همچنین برای داشتن یک تجربه ی رکورد خوب صدا دارای جک هدفون است که کمک میکند تا بدون دیرکرد آنچه که رکورد میگیرید را بشنوید. این میکروفون با کیفیت ترین در این لیست میباشد که در رده ی بهترین میکروفون های USB جهان جای گرفته است و یک گزینه ی بسیار خوب برای اجراهای زنده و سازندگان پادکست و محتوای صوتی میباشد. EM-USB دارای دو ناب برای کنترل گین و لول صدای هدفون و همچنین یک کلید برای بی صدا کردن و جک ۳.۵ میلیمتری هدفون برای مانیتورینگ بدون دیرکرد صدا میباشد.

منبع DJCMAG: هرگونه کپی برداری پیگرد قانونی دارد.

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *