۳ چیزی که باعث میشود کسی به ست شما گوش ندهد

۳ چیزی که باعث میشود کسی به ست شما گوش ندهد

در دسته بندی : دی‌جی

شاید بارها شده که روی یک میکس دی جی به سختی کار کرده باشید. ترک های خودتان را به دقت گزینش کرده باشید، همچنین روی گذرهای خودتان بسیار تمرین کرده باشید و پس از چندین بار کوشش از سرانجام کار خود خشنود شده باشید و آن را در شبکه های مجازی منتشر کرده باشید. اما پس از چند روز میبینید که هیچکسی به آن صورت به ست شما گوش نداده و درباره آن پیشنهادی به شما نداده اند. از خودتان میپرسید که اشکال کار کجا بوده و چرا کسی به آن گوش نداده است و در دفعات بعدی باید چه چیزهایی را در نظر بگیرید. این همان موضوعی است که من میخواهم در این نوشتار به آن بپردازم و آن را بررسی کنم و دیدگاه خودم را به شما بگویم. بنابراین بیایید باهم نگاهی به این ۳ مورد که باید در هنگام ارزیابی میزان بازده و کارایی ست خود آنها را در نظر بگیرید.

3 things that make no one listen to your set

اعداد را به عنوان تنها تراز سنجش موفقیت خودتان دنبال نکنید

نخستین اشتباه در تعریف موفقیت سنجش آن با تعداد بالای شنوندگان است. مطمئنا چیز خوبی است اما این یک دام است و باید بدانید و بپذیرید که شنوندگان زیاد دال بر خوب بودن ست شما نیست. چیزی که ارزش بیشتری دارد این است که مردم چه اندازه از آن را گوش میدهند و یا آیا از بخش های ست شما پرش میکنند یا نه و همچنین اینکه چرا اصلا گوش میدهند و آیا آنها به فن های شما تبدیل میشوند و کسان دیگری را هم به گوش دادن ست شما فرامیخوانند یا نه؟

این را به یاد داشته باشید که گوش دادن ست شما از سوی کسی که کاردرست باشد میتواند زندگی دی جی شما را دگرگون کند. آن کس میتواند یک پروموتر یا یک دی جی دیگر و یا از شنوندگان حرفه ای باشد که بخواهد به شما پیشنهاد همکاری بدهد یا اینکه شما را برای برنامه ای رزرو کند.

3 things that make no one listen to your set

درک کنید که این یک بازی است که مدام در حال پیشرفت و بهبود است

دوباره به ست خود گوش دهید و خودتان را به جای شنونده بگذارید و ببینید که دوست دارید چه چیزی را بشنوید و یا دوست ندارید بشنوید؟ و هر سری که یک ست درست میکنید این کار را انجام دهید و ارزیابی خود را همیشه در ست های آینده خودتان با ریز بینی بیشتری دنبال کنید. به یاد داشته باشید که هیچکس در نخستین و یا حتی دهمین میکس خودش نمیتواند جهان دی جی را دگرگون کند.

پس عجله نداشته باشید و به طور پیگیر به کار و راه خود ادامه دهید و آرام آرام بهتر شوید. به یاد داشته باشید که شما باید از این کار لذت ببرید و سرگرمی درجه یک و هدفمند شما باشد تلاش بدون علاقه سودی ندارد و شما باید بهترین زمان و حال را برای تمرین انتخاب کنید. برای اینکه بتوانید ذهن خلاق تری داشته باشید سعی کنید یک کار هنری دیگر را نیز در کنار دی جی انجام دهید تا توانایی های مغزتان را بهبود ببخشید.

آگاه باشید که به دست آوردن هوادار در ایجاد یک تعامل خوب با آنها است

اینکه گمان کنید هنگامی که ست خود را آپلود کردید بقیه کارها به صورت اتوماتیک وار انجام خواهد شد و همه چیز را رها کنید یک فکر اشتباه است. این روزها کسان زیادی هستند که میخواهند با آفرینندگانی که ستایششان میکنند احساس نزدیکی کنند. بنابراین اگر می خواهید شنونده ها، طرفداران و بازخورد بیشتری دریافت کنید، جذب طرفداران شما چه یک نفر باشد و چه هزار نفر هزینه دارد.

چیزهای کوچکی مانند معرفی کردن خودتان و میکستان با میکروفون و قدردانی و سپاسگذاری از اینکه ست شما را شنیدند خودش میتواند عاملی برای جذب و نزدیک تر شدن مردم به شما باشد. پاسخ به همه کامنت ها و گفتگو با مردم درباره هر پیشنهادی که درباره میکس شما دارند نیز تاثیر خیلی خوبی در جذب فن های بیشتر دارد.

همچنین آگاهی رسانی از زمان پخش ست های بعدی و تشویق آنها به سابسکرایب کردن و دنبال کردن شما در صورت دلخواه نیز میتواند از عوامل جذب بیشتر باشد. یک روش هیجان انگیز دیگر برای جلب توجه مردم این است که ست خودتان را در یک رویداد کاملا نادر به صورت لایو پخش کنید و بعدا ضبط شده ی آن را در شبکه هایی مانند یوتیوب منتشر کنید.

منبع DJCMAG: هرگونه کپی برداری پیگرد قانونی دارد.

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *