۵ سینتی سایزر سخت افزاری جیبی برای ۲۰۲۱

۵ سینتی سایزر سخت افزاری جیبی برای ۲۰۲۱

در دسته بندی : راهنمای خرید

مطمئنا تاکنون برای یک بار هم شده که خواسته باشید یک سینتی سایزر سخت افزاری برای خودتان داشته باشید. اما با توجه به گران قیمت بودن و تنوع زیاد در برخی مدل ها شاید شما بخواهید به سادگی هزینه های زیادی را برای خرید برخی از آنها بپردازید. اما خرید گرانترین ها همیشه یک راه درست نیست، زیرا گزینه های کم خرج ولی جذاب بسیاری هستند که ویژگی های خوبی را به شما ارائه میدهند و ما میخواهیم در این نوشتار برخی از آنها را به شما معرفی کنیم.

 Pocket Operator از Teenage Engineering

سری Pocket Operator از Teenage Engineering

سینتی سایزرهای جیبی و بسیار جذاب مدل های سری Pocket Operator از این کمپانی سوئدی Teenage Engineering یکی از پر فروش ترین ها هستند و دارای یک سنتز خاص صدا و برنامه ریزی منحصر به فرد هستند که حتی پس از گذشت چندین سال از انتشار نخستین مدل آن هنوز هم تولید میشوند. اندازه ی کوچک و باتری و بلندگوی درونی آنها که در بعضی موارد میکروفون هم دارند و توانایی اتصال به یکدیگر برای سینک شدن را نیز دارند، ویژگی هایی هستند که افزون بر جمع و جور بودن و داشتن یک رابط کاربری جذاب میتوانند یک همراه جیبی بسیار خوب برای شما باشند. آنها هرکدام دارای شخصیت خاص خودشان هستند و دارای لیدها، بیس ها، و... به همراه افکت ها و تنظیم سکوئنسر و دستکاری گزینه های صدا میباشند و با توجه به قیمت پایینشان برای بیشتر مردم در دسترس هستند. قیمت آنها از ۴۹ تا ۸۵ پوند متغییر است.

Volca از Korg

سری Volca از Korg

همانند سری Pocket Operator سری ولکا از کمپانی Korg نیز پوشش دهنده ی طیف گسترده ای از صداهای آنالوگ میباشند از جمله صداهای بیس، لید، کیبوردها و سینت های مدولار میباشند و با یک طرح خیلی ساده و گویا تر ارائه میشوند که سنتز و صدا سازی آنها به سادگی در نوک انگشتانتان قرار میگیرد و همچنین میتوانید با باتری های قلمی نیز آنها را روشن کنید و با وجود اسپیکرهای درونی شان هر جایی آنها را با خود حمل کنید و صدای خودتان را بسازید. ابعاد ولکاها کمی از اپریتورها بزرگتر است و دستکاری آنها نیز ساده تر میباشد.قیمت ولکاها از ۱۴۹ تار۱۹۹ دلار متغییر میباشند.

UNO Synth از IK Multimedia

UNO Synth از IK Multimedia

یکی دیگر از سینت های کوچک ولی نیرومند سینت UNO از کمپانی IK Multimedia میباشد که میتواند با باتری هم کار کند و دارای مسیریابی صوتی آنالوگ میباشد همچنین ۱۹ کنترل سینت را برای شما فراهم میکند و یک کیبورد که دارای سکوئنسر درونی میباشد را هم نیز به شما ارائه میدهد. UNO دارای دو VCO جداگانه با چندین شکل موج میباشد و یک اوردرایو دو مرحله ای و توانایی ذخیره پریست های سفارشی و چندین گزینه ی دیگر بیش از آن چیزی است که تصور میکنید یک سینت کوچک در اختیار شما قرار خواهد داد. این سینت بسیار جذاب و سرگرم کننده است و همچنین یک ابزار کاملا استودیویی میباشد که توانایی برنامه ریزی پیشرفته ای را دارد. قیمت آن ۲۰۰ یورو میباشد.

1 از Korg

Nu:tekt NTS-1 از Korg

سینتی سایزر مونوفونیک کیت Nu:tekt NTS-1 که یک سینت دست ساز نیمه آماده است و خودتان باید آن را سرهم کنید. این یک سینت قابل برنامه ریزی از Korg است. آن با USB روشن میشود و دارای ورودی های صدا و همچنین MIDI و Sync نیز میباشد. آن دارای یک کیبورد نواری لمسی است و تنها ۱۲۴ گرم وزن دارد، درون آن یک ایزولیتور دیجیتال قرار دارد و دارای فیلتر چندحالته، یک EG و سه LFO است. شما یک افکت آنبورد و همچنین یک نمایشگر کوچک برای بازخوردهای دیجیتالی نیز دریافت خواهید کرد و به یکی از جالب ترین روش ها شروع به ساختن صداهای جذاب میکنید. قیمت این سینت ۱۰۰ دلار است.

CraftSynth 2 از MODAL

CraftSynth 2 از MODAL

این سینتی سایزر قابل حمل مونوفونیک، یک سینت از نوع ویوتیبل است که دارای ۸ نوسان‌ساز درون آن ابعاد جمع و جورش میباشد. آنها توانایی دیتیون شدن برای ساخت صداهای اونیسون سنگین را دارد و دارای یک فیلتر دو قطبی مورفینگ سبک آنالوگ و همچنین ۳ انولوپ ژنراتور، ۲ LFO نرخ صدا و یک ماتریکس مدولاسیون ۸ اسلات نیز درون CraftSynth 2 جاگذاری شده اند شما همچنین یک آرپژگیتور قابل برنامه ریزی، FX آنبورد و یک میدی کیبورد مقیاس پذیر درونی نیز دریافت خواهید کرد. این سینت کوچک با USB یا ۳ باتری روشن میشود و همچنین دارای ورودی خروجی صدا و MIDI نیز میباشد. آن بسیار نیرورمند تر از چهره اش است و صدایی باورنکردنی دارد. قیمت این سینت ۱۴۹ دلار میباشد.

منبع DJCMAG: هرگونه کپی برداری پیگرد قانونی دارد.

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *