نسخه جدید (Beta)Traktor  چه ویژگی هایی دارد؟

نسخه جدید (Beta)Traktor چه ویژگی هایی دارد؟

در دسته بندی : دی‌جی , نرم افزار

کمپانی Native Instrument نسخه 3.5 و آپدیت تازه بتا همگانی نرم افزار دی جی دوست داشتنی خودش یعنی Traktor را چند روز پیش منتشر کرد و به آن توانایی استریم موزیک با استفاده از روش Beatport LINK و Beatsource LINK را نیز افزوده است. اکنون کاربران ترکتور میتوانند به ابزارها و عملکردهای بیتپورت و بیتسورس لینک دسترسی کاملی داشته باشند که دربرگیرنده ی:

-دسترسی به پلی لیست ها، چارت ها، چارت دی جی ها، ست دی جی ها و پلی لیست های ساخته شده در LINK.

-توانایی افزودن نقاط Cue، لوپ ها و کامنت روی ترک ها

-توانایی ساخت بی اندازه پلی لیست های ترکتور و ساخت پلی لیست های هوشمند با بکارگیری بیتپورت یا بیتسورس.

نرم افزار Traktor توانایی بازپخش تا ۱۰۰ موزیک در حالت آفلاین را در دومین نسخه بتا خود منتشر کرده است و بیتپورت لینک و بیتسورس لینک نیز هر دو اشتراک هایی را ارائه میدهند که این ویژگی را فعال میکنند ولی هزینه اشتراک آنها از اشتراک های اصلی بیشتر است.

باید بگویم که نرم افزار Traktor همیشه آهنگ کامل را از سرویس پخش استریم شما بارگذاری میکند و بنابراین اگر به طور ناگهانی هنگام اجرا اینترنت شما هم قطع بشود، موزیک ادامه خواهد یافت و بارگذاری آهنگ بعدی است که باید برای آن چاره ای بیاندیشید.

برای دریافت نسخه بتا ترکتور روی لینک دانلودی که اینجا گذاشته ایم ضربه بزنید.

شما در این نسخه میتوانید با کشیدن و انداختن ترک ها از بیتپورت و بیتسورس به درون پلی لیست خود آنها را چیده، اکسپورت گرفته و حتی با دوستان خود در فرمت nml به اشتراک گذاشته و آنها میتوانند با استفاده از ویژگی Import Playlist پلی لیست شما را به ترکتور خودشان بیافزایند. همچنین میتوانید آن را با فرمت Webpage اکسپورت بگیرید و هر ستون ناخواسته ای را پیش از اکسپورت گرفتن حذف کنید تا پلی لیس شما تنها به صورت لیست متنی اکسپورت گرفته شود.

برخی چیزها مانند ادغام کاور آرتورک و دیالوگ استارت آپ از دست رفته اند و مشکلاتی مانند ویرایش شناسه های تگ ترک ها در بیتپورت یا بیت سورس دچار باگ است و ویژگی های یکسان کالکشن ها یا پلی لیست ها را اعمال نمیکند یا مثلا پلی لیست شما پس از ریفرش کردن بیتپورت یا بیتسورس خالی شده است.

منبع Digitaldjtips

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *