افزودن ویژگی پشتیبانی از رکوردباکس در نرم افزار Mixed In Key

افزودن ویژگی پشتیبانی از رکوردباکس در نرم افزار Mixed In Key

در دسته بندی : دی‌جی , نرم افزار

نرم افزار بسیار کاربردی و دوست داشتنی Mixed In Key که برای شناسایی و یادگیری بهتر کلیدهای موزیک می‌باشد اکنون به ویرایش تازه و نسخه ۱۰ رسیده است و بهتر از همیشه شده است که ویژگی درخواستی پشتیبانی از Rekordbox را نیز به خودش افزوده است و این به آن معنی است که اکنون با همه سیستم عامل ها و پلتفرم های دی جی به خوبی کار می‌کند.

اپلیکیشن Mixed In Key نرم افزاری است که با شناسایی کلیدهای ست موزیک شما آن را به روشی ایده آل و متناسب با سیستم دی جی شما آنالیز میکند و در پوشه هایتان ثبت میکند که سیستم عامل های دی جی میتوانند به سادگی آنها را به کار بگیرند. این اپلیکیشن تنها برای شناسایی کلیدها نیست بلکه آن به خوبی دارای توانایی درونی ویرایش تگ ID3 بوده و همچنین دارای توانایی حدس سطح انرژی ترک های شما می‌‌باشد.

آیا Mixed In Key برای من لازم است؟

در حالی که امروزه نرم افزارها و سایت های زیادی میتوانند کلید موزیک و برخی از دیگر ویژگی های‌ آن مانند انرژی و تمپو را شناسایی و آنالیز کنند، اما نرم افزار Mixed In Key همچنان بهترین و دقیق ترین اپلیکیشن برای انجام این کار است و دارای ویژگی های گسترده و بسیاری است که در شناسایی کلید موزیک و اجرای حرفه ای تر دی جی به شما کمک میکند و توانایی های شما در اجرای زیبا و یکپارچه و دارای هارمونی را بهبود میبخشد.

آن همچنین دارای ویژگی مستقل بودن پلتفرم است که باعث میشود اگر در موقعیتی خواستید با دیگر نرم افزارهای دی جی کار کنید اطلاعات و داده های شما بر روی ترک ها همیشه یکسان باقی خواهد ماند.

بنابراین اگر شما به میکس هارمونیک خود اهمیت میدهید یا کاربر چندین سیستم دی جی هستید دیگر جای نگرانی و سردرگمی در بین پلتفرم های دی جی وجود ندارد. Mixed In Key 10 اکنون برای ویندوز و مک در دسترس میباشد و با ۵۸ دلار و اگر نرم افزار شما آپدیت شده باشد با ۳۹ دلار میتوانید آن را به نسخه شماره ۱۰ آپدیت کنید.

منبع MIXINKEY

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *