بهترین کنترلرهای زیر ۵۰۰ دلار

بهترین کنترلرهای زیر ۵۰۰ دلار

در دسته بندی : راهنمای خرید

آیا به دنبال خرید کنترلر دی جی هستید  و میخواهید حداکثر تا ۵۰۰ دلار هزینه کنید؟ اگر که یک دی جی تازه وارد هستید باید بگویم که جای خوبی آمده اید و اینکه کار خود را از کم آغاز کنید نیز یک حرکت هوشمندانه است. یک چیز خوب این است که شما با این اندازه پول میتوانید کنترلرهای بسیار خوبی را بخرید که نه تنها برای تازه کارها ایده ل هستند بلکه میتوانند تا هنگام سرمایه گذاری بلند مدت برای خرید سیستم های حرفه ای تر دی جی به خوبی به شما خدمت کنند و شما این فرصت را دارید که با یک دستگاه ارزان و خوب خود عمل دی جی کردن را تجربه کنید و ببینید آیا واقعا آن را دوست دارید یا نه یک احساس زودگذر است.

این کنترلرهای دی جی دارای ویژگی های متمرکز برای مصرف کننده هستند و اغلب دارای ورودی میکروفون میباشند. من در این نوشتار چند نمونه از آنها را لیست کرده ام که میتوانیم باهم به آنها نگاهی بیاندازیم.

Hercules DJControl Inpulse 500 Gold LE

Hercules DJControl Inpulse 500 Gold LE

آن یک کنترلر کامل نیست اما بسیار مقرون به صرفه و ارزشمند است. این کنترلر برای کنترل نرم افزار Serato طراحی شده است. این کنترلر دارای اندازه نسبتا بزرگی میباشد و در بین همه در این لیست کمی متفاوت تر است و همچنین دارای پایه های بالا آورنده نیز میباشد که در نوع خودش یک حرکت هوشمندانه است و هنگامی که پایه های آن را بالا آوردید در زیر آن چراغی برای درخشش و زیبایی وجود دارد.

این یک کنترلر دو دک است ولی بسیاری از کارهایی که نرم افزار سراتو میتواند انجام دهد را کنترل میکند و همراه با یک نرم افزار Serato DJ Pro ارائه میشود. این کنترلر برای یک شروع نیرومند خوب است و کیفیت ساخت خوبی دارد و میتواند تا چندین سال برایتان کار کند.

Traktor Kontrol S3

Traktor Kontrol S3

قیمت تمام شده ی این کنترلر ۵۴۹ دلار است اما شما میتوانید S3 را با تخفیفاتی که اغلب به آن میخورد ارزان تر و در اروپا زیر ۵۰۰ دلار تهیه کنید. این کنترلر محصول یک کمپانی معروف تر است و یک سر و گردن از دیگران بالاتر است. پس اگر توانایی خرید آن را دارید دست دست نکنید. همچنین میتوانید برادرش یعنی Traktor Kontrol S2 MK3 را نیز به جای آن بخرید.

میتوان گفت این یک ویرایش کاهش یافته از مدل Traktor Kontrol S4 MK3 است اما کیفیت ساخت بی همتا و همان پد های اجرایی RGB، کنترل چهار دک و همان کنترل های خوش فرم و جاگویل های حرفه ای را در اختیار دارید و دارای ویژگی های دیگری مانند ورودی AUX، خروجی Booth و XLR بالانس میباشد که هیچکدام دیگر در این لیست آنها را ندارد. همچنین شما همراه با این کنترلر یک ویرایش کامل از نرم افزار Traktor است.

Numark Mixtrack Platinum FX

Numark Mixtrack Platinum FX

کنترلرهای Mixtrack از کمپانی Numark از نخستین روزهای آغاز انقلاب کنترلرهای دی جی ابزارهایی قابل اعتماد بوده اند و این کنترلر نسل چهارم آنها به شمار میرود و برادر کوچکترش Mixtrack Pro FX دو دک و یک گزینه برای انتخاب عموم مردم است اما این یکی چهار دک است و گزینه ای بهتر است.

این کنترلر خوش‌ساخت افزون بر هزینه ی پایین دارای یکی از بهترین جاگویل ها و کنترل های ناب و فیدر میباشد و همچنین درون جاگویل ها نمایشگرهایی برای نمایش اطلاعات مربوط به پخش کارگذاشته شده و به شما در کمتر نگاه کردن به مانیتور لپ تاپ کمک میکند و این چیزی است که آنها را در این لیست منحصر به فرد میکند و همچنین دارای شاسی های پرویی برای کنترل بیدرنگ افکت ها میباشد که چیزی بی نظیر است. این کنترلر در میان دی جی های اسکرچ کننده بسیار محبوب است.

Pioneer DDJ-400

Pioneer DDJ-400

اگر میخواهید با Rekordbox کار کنید، این کنترلر دو دک تنها ترین و بهترین گزینه برای شما در زیر ۵۰۰ دلار میباشد. این یکی از نظر اندازه کمی کوچک تر و جمع و جور تر میباشد و نسبت به کنترلرهای امروزی دارای طرحی قدیمی میباشد و واقعا هم همینگونه است، اما با این همه دارای عملکرد و گردش کاری بالایی میباشد. DDJ-400 دارای کیفیت ساخت ایده آل و همچنین چندین مزیت دیگر نیز نسبت به دیگر کنترلرها در این لیست است. نخست اینکه، طرح کلاب پایونیر است ودارای کنترل های لوپ به همان فرم پلیرهای CDJ و کنترل های افکت به همان مدل میکسرهای حرفه ای پایونیر است و این به آن معنی است که DDJ-400 یک گزینه مقرون به صرفه برای آشنا شدن با عملکرد کنترلرهای حرفه ای پایونییر است.

و اینکه آن کنترلر ویژه نرم افزار Rekorbox پایونیر است که همان نرم افزار دی جی رایج برای پخش موزیک در بیشتر کلاب ها و فستیوال ها میباشد. پس شما با DDJ-400 میتوانید یک آغاز و آشنایی خوب با استاندارد صنعت دی جی را برای خودتان رقم بزنید افزون بر اینکه همراه با آن شما نرم افزار اصلی را نیز دریافت خواهید کرد.

Pioneer DJ DDJ-SB3

Pioneer DJ DDJ-SB3

این کنترلر دو دک کوچولو برای نرم افزار Serato ساخته شده است. گرچه طرح این یکی هم قدیمی است ولی هنوز هم یکی از بهترین گزینه ها برای پلتفرم سراتو است. کیفیت ساخت آن بسیار خوب است ولی برای نمونه طرح پدهایش نسبت به کنترلرهای امروزی تر سراتو بدوی به شمار میرود.

همچنین شما با DDJ-SB3 به افکت های بیشتری نسبت به دیگر کنترلرها در این لیست در اختیار دارید. شما دو بخش افکت ایده آل دریافت میکنید که میتوانید به خوبی و سادگی افکت های نرم افزار را کنترل کنید. بنابراین اگر به دنبال کنترلری برای سراتو میگردید و نمیخواهید زیاد هزینه کنید این بهترین گزینه است و قیمت آن ۲۴۹ دلار میباشد.

منبع DJCMAG: هرگونه کپی برداری پیگرد قانونی دارد.

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *