کلاب های شبانه ی مجازی

کلاب های شبانه ی مجازی

در دسته بندی : دی‌جی

 

فضای مجازی توباکو دایو (TDV) در مجله عید پاک خود ، نگاهی اجمالی به  آینده ی ریو انداخت. LWE ، از حضور افرادی چون Chase & Status , SHERELLE, Skream, Enzo Siragusa, Flava D, Hot Since 82  و Nastia  درفضای توباکو درایو که شبیه سازی کلاب شبانه لندن است ، استقبال کرد.

ریویر های آنلاین ، قابلیت انتخاب آواتار خود ،قدم زدن در اطراف کلاب (TDV) ، که توسط پلتفرم Sansar طراحی شده است را داشتند و گویی آنها واقعا در Tobacco Drive IRL هستند و این یعنی آنها به گالری اصلی و فرعی ، پارک کارک و  تراس دسترسی داشته اند.

 

Skream با حضورش در گالری اصلی در پشت دک ها با ترکیبی از خانه ای با شکوه و استراحت هایی ریو مانند تا آخر اجرایش ، از ریویر های مجازی استقبال میکرد . به دنبال او Hot Since 82  موسیقی خانگی ای جذاب تر و با شیطنت بیشتر اجرا کرد یعنی او بیس لاین ها و گرما مصنوعی بسیار زیادی را به وجود آورد.

در روز بعد ،  Flava D ، در پارک کارک یک درام بیس قوی اجرا کرد و با رقصیدن در میان لیزر ها ، در کنار آواتار هایی که طفره میرفتند از آنها استقبال کرد و در ادامه ، Kings Of The Rollers و Inja ، در همانجا برای آخرین برنامه ی شبانه قبل از حضور Camoو Krooked DnB (درایم و بیس) قوی را اجرا کردند.

Take Note LDN نیز در آخر هفته گذشته حضور داشت و از تعدادی گفتگو و سخنرانی  میزبانی کرد و همینطور میزبان مستندی کوچک و اختصاصی و ویترین آنها (RTRN II Jungle) درChase & Status بود. 

و در راس همه‌ی آنها با، سرگروهان LWS ، ویل هارولد و پایول جک در مورد ورود واقعیت مجازی به بازی ها و ادامه و بازگشایی کلاب های شبانه گفتگو کردند.

منبع DJCMAG: هرگونه کپی برداری پیگرد قانونی دارد.

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *