ورود Pioneer Dj  به واقعیت مجازی

ورود Pioneer Dj  به واقعیت مجازی

در دسته بندی : دی‌جی

به تازگی شرکت Tribe Xr از همکاری جهانی خود با  شرکت Alpha Theta  برای وارد کردن برند پایونیر دی جی (پیشرو عرصه نرم افزار و سخت افزار در جهان) به عرصه واقیت مجازی خبر داده است.

قرار است تا Tribe Xr برای اولین بار در جهان، محصولات دی جی پیشرو در دنیا را ، برای استفاده کاربران واقعیت مجازی فراهم کند . فرقی نمیکند جزو تازه واردان هستید یا دی جی کردن حرفه ی اصلی شماست و یا به دنبال روشی جدید برای اجرا هستید ، اکنون کاربران Tribe Xr میتوانند از پلیر حرفه ای Pioneer DJ CDJ-3000  و میکسر حرفه ای  DJM-900NXS2  برای ترکیب و اسکرچ موزیک های خود استفاده کنند و هنگامی که امادگی لازم برای به اشتراک گذاشتن اجرای خود در فضای جهانی را  داشته باشند ، با استفاده از پلتفرم هایی مانند فیسبوک لایو ، یوتیوب و Twitch میتوانند ان را پخش کنند.

شما میتوانیید برای تهیه ی Tribe Xr به پلتفرم Oculus Quest  مراجعه کنید و همینطور هدست های PC VR را که شامل Oculus Rift  و  Steam VR هستند را به صورت یکجا با قیمت  29.99 دلار یا 22.99 پوند خریداری کنید.

شما با تهیه ی اشتراک ویژه در این پلتفرم ، به عضویت اختیاری و امکان دسترسی به محتوای ویژه ( مانند دسترسی به چهار دک

CDJ-3000 به جای استانداردِ دو دک ، طرح های ابتکاری برای ظاهر تجهیزات ، ویدیو های اموزشی زنده با مربیان دی جی حاضر در مجموعه و استفاده از دروس اضافی درخواستی با پرداخت 4.99 دلار یا 3.49 پوند به صورت ماهیانه) دسترسی پیدا میکنید . 

Tribe اخیرا اموزش هایی به صورت ویدیو های 3D  ، به منظور اشنایی ابتدایی با میکس کردن در این فضا ، قرار داده است که کیفیتشان به خوبی کلاس های زنده است و همچنن دی جی ها میتوانند اتاق هایی خصوصی را به وجود بیاورند تا در مهمانی های خانگی خود با دوستانشان معاشرت کنند و به نوبت در ساخت یک قطعه موزیک مشارکت کنند .

 

در راستای این همکاری ، مارک گروتفلد نماینده شرکت AlphaTheta گفت : مدت هاست که پایونیر برند برتر سخت افزار و نرم افزار در صنعت دی جی است و ما خوشحالیم که اولین گام خود را به کمک Tribe Xr ، در عرصه واقعیت مجازی برداشته ایم و بسیار هیجان زده هستیم تا فناوری VR را تحت کنترل دراوریم و برای دی جی های نسل اینده ، امکان یادگیری هنر میکس کردن را به همان خوبی  که فرصت تمرین برای دی جی های خانگی و حرفه ای فراهم است ، به وجود بیاوریم .

تام ایمپالومنی ، مدیر عامل و موسس شرکت Tribe Xr  گفت :  شرکت ما پیشرو ترین مدرسه دی جی واقعیت مجازی و پلتفرم اجرای جهانی است و هدف ما تبدیل کردن دی جی های علاقه مند ، به اجرا کنندگانی حرفه ای است . ما خوشحالیم که کاربرانمان فارغ از اینکه در کجا هستند ، میتوانند از CDJ-3000 و DJM-900NXS2 استفاده کنند و از قابلیت های این دو لذت ببرند و  امیدواریم این کار موجب انگیزه گرفتن دی جی های خانگی شود تا به سمت حرفه ای و جهانی شدن حرکت کنند.

منبع PIONEERDJ : ترجمه شده در تحریریه‌ی  DJCMAG

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *