کنترلر قابل حمل جدید  Reloop Ready

کنترلر قابل حمل جدید Reloop Ready

در دسته بندی : دی‌جی , راهنمای خرید

کنترلر جدید کمپانی ریلوپ به نام Reloop Ready معرفی شد. این کنترلر قابل حمل با نرم‌افزار Serato ارائه می شود. Reloop Ready برای کسانی طراحی شده است که به دنبال کنترلری بسیار کوچک هستند اما نمیخواهند عملکرد خود را قربانی کنند. آن با اندازه ای مشابه Reloop buddy (کنترلر نرم فزار Algoriddim) است و در نخستین نگاه نسخه سراتو Buddy به نظر میرسد اما کاملا متفاوت است‌.

برای شروع Ready پد های RGB با سایز مناسب دارد و تمپو فیدرهای آن در کنار اکولایزر قرارگرفته اند که به هر دو موتور افکت سراتو دسترسی دارند کاری که امروزه بسیاری از کنترلر های کامل انجام نمی‌دهند.
دارای فیلتر های کانال، اکولایزر به روز شده ، لوپ ،قفل کلید،کلید سانسور، کلید حالت وینیل و موارد دیگر است.
خروجی های RCA برای بلندگو های شما، یک هدفون خارجی ۱.۸ میلی متری، کلید Cue mix و همچنین کلید صدای هدفون وجود دارد.

مانند Reloop buddy همه اینها برای صرفه جویی در فضا فشرده سازی شده است. این دستگاه با Searto dj lite ارائه میشود، اما اگر آن را به pro ارتقا دهید (که احتمالا از قبل pro دارید چون Ready را به عنوان کنترلر دوم تهیه میکنید)، لیست عملکرد هایی که می توانید کنترل ‌کنید به میزان قابل توجهی افزایش میابد. علاوه بر عملکرد های استاندارد، مانند Hot cue ها، حلقه های خودکار و دستی و سمپلر، از pitch play ,scratch bank ,loop roll و beatgridding بهره مند می‌شوید. هر مجموعه هشت پدی شامل دو دکمه پارامتر است تا به شما در استفاده کامل از برخی عملکردهای پدها کمک کند.

Dj Angelo که در نامگذاری و طراحی این کنترلر دخالت داشته و می‌گوید: 
Reloop ready محصولی است که سالها آرزوی آن را داشته ام، جمع و جور و قابل حمل است اما با تمام ویژگی های حرفه ای که لازم دارم تا مجموعه هایم را ایجاد و اجرا کنم سازگار است. رویهمرفته بزرگترین مزیت این دستگاه، اندازه کوچک و قابل حمل بودن آن است.

منبع : www.reloop.com

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *