SoundGym یک ابزار آموزشی برای بهبود شنوایی و درک فرکانس ها

SoundGym یک ابزار آموزشی برای بهبود شنوایی و درک فرکانس ها

در دسته بندی : آموزشی , آهنگسازی

کمپانی تازه کار SoundGym  یک ابزار آموزشی آنلاین را منتشرکرده است که مهارت های شنیداری شما را بهبود میبخشد. به گفته مهندسان خود این کمپانی: این ابزار مانند یک باشگاه ورزشی برای گوش شما است. این سرویس اینترنتی بر پایه چهار بخش گوناگون بنا شده است: این پلتفرم دارای یک مربی اکولایز، یک مجموعه از بازی های تمرینی برای گوش، یک چالش به نام EQ Mirror و یک مسابقه هفتگی است.

SoundGym

بخش مربی اکولایز  یا EQ یک اکولایزر پارامتریک را برای تلاش کردن و مچ کردن یک سمپل صدای داده شده به کار میگیرد. سپس SoundGym کار اکولایز شما را با نسخه اصلی خودش میسنجد و اندازه نزدیکی و تمیز بودن اکولایز شما را مشخص میکند که کاربران میتوانند دشواری این تمرین را تا پنچ سطح گوناگون تجربه کنند و آموزش ببینند که در سطح های دشوارتر باندهای اکولایز بیشتری وجود دارد.

SoundGym

بخش بازی ها دارای هفت بازی اکولایزری گوناگون است که دربرگیرنده چالش هایی مانند حدس زدن درست یک فرکانس تنها با شنیدن آن، شناسایی پیکربندی های گوناگون فیلتر، شناسایی تغییرات ریز بین اکولایزر و ...

EQ Mirror نیز یک چالش چند مرحله ای است که شما را مجبور به ساخت و تجسم یک صدای خاص با استفاده از یک اکولایزر تک و پنچ باند میکند. با پیشرفت شما ، این چالش باند های بیشتری افزوده میشود به طوری که فیلترها دچار کنش و واکنش شده و پیچیدگی اکولایزر خواسته شده نیز افزایش میابد.

SoundGym

چالش هفتگی این پلتفرم نیز از رقبا یا شرکت کنندگان میخواهد که در یک زمان سه دقیقه ای چندین EQ را تا جای ممکن کامل کنند که برای دقت و درستی و تیز بودن در کارشان امتیاز میگیرند و برنده جایزه منتخب SoundGym را دریافت میکند.

شما میتوانید به راحتی به آدرس https://www.soundgym.co/playground/eq بروید و در آنجا چالش آموزشی خودتان را آغاز کنید. استفاده از این پلتفرم سرگرم کننده و آموزنده است و دارای رابط کاربری بسیار خوب و ساده است که با پیمایش در آن به سادگی میتوانید به تجربیات شنوایی و هوش شنوایی خود بیافزایید.

همه امتیازات شما در این پلتفرم ذخیره و دسته بندی میشود و بنابراین با گذشت زمان میتوانید نمودار پیشرفت توانایی شنوایی خودتان را ببینید و بهبودی شنوایی خودتان در طول زمان را بسنجید. با کار و آزمایش در چنین پلتفرمی به مرور زمان شما به آهنگساز بهتری تبدیل خواهید شد و شناسایی فرکانس و مهارت های شنوایی برای اکولایز و میکس کردن شما بهبود میابند.

منبع DJCMAG: هرگونه کپی برداری پیگرد قانونی دارد.

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *