تاریخ انتشار رسمی ابلتون جدید

تاریخ انتشار رسمی ابلتون جدید

در دسته بندی : نرم افزار

نسخه تازه نرم افزار DAW همه کاره Ableton Live 11 در ۲۳ فوریه یعنی پنجم اسفند ماه در دسترس قرار خواهد گرفت ، Ableton می‌خواهد از نسخه 11 نرم افزار خلاقانه DAW خودش در ماه آینده رونمایی کند و برخی از ویژگی های آن را هم فاش کرده است که در این نوشتار برخی از آنها را پوشش داده ایم.

Ableton Live 11

در نوامبر ۲۰۲۰ ابلتون اعلام کرد که نسخه آینده احتمالا به محبوب ترین نسخه DAW در جهان تبدیل خواهد شد، که در سه ماه نخستین سال ۲۰۲۱ عرضه می‌شود. Live 11 دارای ویژگی کامپینگ و آهنگسازی با MPE (MIDI Polyphonic Expression) و گزینه های دیگر است و یک هفته بیشتر تا انتشار آن نمانده است.

علاوه بر این ویژگی های تازه یعنی MPE و ویژگی های کامپینگ که به خودی خود یک وزنه ی سنگین به شمار میروند، Live 11 به همراه دیوایس های تازه ای از جمله Spectral Time، Spectral Resonator و Hybrid Reverb (ترکیب کردن پیچیدگی و ریورب الگوریتمیک)، شش ساز از Inspired by Nature و PitchLoop89.

MPE

همچنین برای اجرای زنده چندین ویژگی مانند Live Tempo Following، Macvro Snapshots و Rack Improvements... و یکی از ویژگی های مورد علاقه شخص خودم یعنی Note Chance نیز وجود دارد که شما در آن می‌توانید احتمال رها شدن یک نت را برای اجازه دادن به جذابیت و ایجاد دگرگونی های فریبنده از الگوهای MIDI در طول زمان را برای خود فراهم کنید.

اگر شما دارنده یک Live نسخه استاندارد یا سویت هستید، اکنون می‌توانید نسخه بتا Live 11 را دانلود کنید.  همچنین می‌توانید به آزمون برنامه بتا Ableton Live 11 بپیوندید و به بهبود نسخه آینده لایو کمک کنید.

جهت مطالعه در مورد ویژگی های جدید ابلتون ۱۱ اینجا کلیک کنید

منبع دی جی سنتر :‌ هرگونه کپی برداری پیگرد قانونی دارد.

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *