چرا میکروفون USB؟

چرا میکروفون USB؟

در دسته بندی : راهنمای خرید

در جهان صدا همه چیز با میکروفون آغاز می شود. اما هنگامی که در حرکت هستید ، میکروفون های سنتی و دیگر ابزارهای مورد نیاز مانند کارت صدا و پری آمپ ها آهنگسازی سیار را به چالش میکشاند و اینجا یکی از جاهایی است که میکروفون USB به کارتان میآید، که با یک کابل USB لپ تاپ شما را تبدیل به یک استودیوی سیار ارزشمند میکند. کاربرد دیگر آنها هنگامی است که کار شما تنها رکورد های آواز و ساز باشد و نخواهید بار صوتی زیادی روی پردازنده کامپیوتر بیآورید و یا صداهای بیرونی مانند صدای سینتی سایزرها و یا گیتار برقی و درام ماشین ها و سازهایی که برای رکورد نیاز به کارت صدا دارند را به درون موزیک بیاورید.

انواع مختلف میکروفون usb از برندهای متنوع را می توانید از فروشگاه دی جی سنتر خریداری کنید

بنابراین ممکن است خیلی از شماها چنین نیازهایی را نداشته باشید و کارتان ساخت پادکست، اجرای آنلاین، رکورد آواز و صدای سازها، ساخت گزارش های تلوزیونی، رادیو، کنفرانس، آموزش و.... کارهایی از این دست باشد. پس نیازی به کارت صدا و پری آمپ و کابل های زیاد ندارید.

یک میکروفون USB دارای همه ی المان های سازنده یک استودیوی سنتی است یعنی میکروفون، کارت صدا و پری آمپ هر سه در یک دستگاه جمع شده اند. میکروفون های USB دارای مدارهای آمپ و یک مبدل A / D (آنالوگ به دیجیتال) هستند که رابط میکروفون به USB است و نیروی خودش را نیز از راه همان ولتاژ USB میگیرد ،سپس سیگنال های صدای رکورد شده از سوی دیافراگم که به کمک مدار آمپ خودش نیز از همین ولتا‍‍‍‍‍‍ٰژ تغذیه میکند را ، از آنالوگ به دیجیتال تبدیل کرده و بنابراین میتوانید بدون دردسر و به سادگی سیگنال های صدایی که میخواهید درون نرم افزار DAW داشته باشید را یکراست به کامپیوتر بفرستید و آنها را پردازش کرده و به کار بگیرید.

پادکست ها

اگر در فکر برقراری ارتباط و اشتراک گذاری راحت و سریع ایده ها و پیام های خود از راه پادکست هستید و نمیخواهید زمان و انرژی خودتان را برای تنظیمات ضبط بپردازید و به جایش روی تولید محتوا تمرکز کنید، ویژگی ها و ماهیت میکروفون های USB آنها را به بهترین گزینه برای رکورد انواع پادکست و اشتراگ گذاری ساده آنها تبدیل کرده است.

مصاحبه

فکرش را بکنید بخواهید برای تهیه یک مصاحبه با کیفیت بخواهید حداقل کارت صدا و میکروفون و لپ تاپ را باهم به یک جا ببرید. این کار خیلی ناجور است. هنگامی که یک میکروفون USB با کیفیت برابر با میکروفون های استودیویی این کار را خیلی سریع و راحت و با کیفیتی خوب انجام می‌دهد، شما میتوانید دردسرها را دور بزنید و بیشتر زمان خودتان را روی جمع آوری اطلاعات در گفتگوی مصاحبه بگذارید. همچنین بیشتر این میکروفون های USB به سادگی با اندروید و یا آیفون سازگاری دارند و کار شما بسیار ساده خواهد شد و نیاز به حمل حتی لپ تاپ هم نخواهید داشت.

lewitt
تمامی محصولات lewiit را می توانید با یک کلیک مشاهده کنید

رکورد بیدرنگ صدای مرجع

چه نوازنده ای باشید که در حال سفر و در راه باشد، چه تنها بخواهید برخی از صداهای آواز یا ساز و... را درون نرم افزار DAW رکورد کنید، یک میکروفون USB تنها راه بدون درد و رنج شما خواهد بود که همان کیفیت دلخواه و کلاس جهانی را برای شما فراهم می‌کند.

کیفیت خوب لازمه ی انجام هر کاری است که نتایج آن برای شما مهم است. خواه بخواهید پادکست بسازید یا که موزیک های رده بالای جهانی بسازید، شما باید گزینه ی کیفیت را در همه لایه ها در نظر بگیرید، به ویژه برای بخشی که می‌خواهید صدایی را از دنیای زنده به دنیای مجازی ببرید و برای بسیاری از شنوندگان پخش کنید. ممکن است با خودتان بگویید هزینه ی داشتن کیفیت عالی زیاد است، اما اینگونه نیست و شما میتوانید با یک میکروفون USB با قیمتی ایده آل کیفیت استاندارد و یکسانی را برای کار خود داشته باشید.

میکروفون های USB همان میکروفون های کاندنسری هستند که برای روشن شدن به نیروی 48 ولت فانتوم پاور یک میکسر استودیویی یا یک کارت صدا نیاز دارند. اما با تفاوت اینکه آنها این نیرو را با مدار پری آمپ و تغذیه USB بدست میآورند.

میکروفون های USB مانند میکروفون های کاندنسر سنتی دارای الگوهای قطبی هستند و حتی میتوانند الگوهای بیشتری نسبت به نوع سنتی خود نیز داشته باشند.

همچنین بیشتر میکروفون های USB برای سادگی کار دارای یک ناب برای کنترل دستی ولوم هستند و بسیاری از آنها مجهز به خروجی هدفون و ناب کنترل صدای هدفون برای مانیتورینگ یکراست و بدون دیرکرد سیگنال هستند که نظارت شما روی ضبط را بسیار بالا برده و دقیق میکند.

توانایی جابجایی ساده و آسودگی کار با میکروفون USB آن را در بین جوامع پخش زنده و یا همان لایو استریم بسیار محبوب کرده است همچنین سازگاری آنها با تبلت و گوشی های هوشمند نیز یک ویژگی بسیار ایده آل و چشمگیر برای هرکاربردی است. همچنین هرکسی که اهداف رکورد صدا در خانه را به هر روشی داشته باشد اما بودجه ی پایینی را برای این کار در نظر گرفته باشد میتواند بسادگی از مزیت های میکروفون USB بهره جوید و ناچار به رکورد صدای بی کیفیت نباشد. پس هنگامی که تنها صدای بیرونی شما از یک میکروفون رکورد می‌شود و نیازی به چندین ورودی ندارید و قرار نیست پردازش های سنگین صوتی انجام دهید می‌توانید با یک میکروفون USB زندگی بسیار خوب و بدون دردسری را آغاز کنید.

منبع دی جی سنتر :‌ هرگونه کپی برداری پیگرد قانونی دارد.

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *