میکسر Model 1.4 از کمپانی PLAYdifferently

میکسر Model 1.4 از کمپانی PLAYdifferently

در دسته بندی : راهنمای خرید

کمپانی کوچک و حرفه ای میکسر دی جی انگلیسی یعنی PLAYdifferently که میکسر مدل  Model 1 را در سال ۲۰۱۶ با طراحی ریچی هاتین به بازار عرضه کرد، اکنون با Model 1.4 به میادین بازگشته است و آن یک برداشت چهار کاناله از برادر بزرگتر شش کاناله اش میباشد. شاید آن کوچکتر باشد اما کیفیت ساخت، اجزا و چیدمان آن همگی با Model 1 یکسان هستند.

Model 1

ریچی هاتین میگوید: ما میخواهیم با Model 1 نژاد تازه ای از میکسر دی جی را بسازیم که بیشتر مانند سازی است که لول کنترل و کیفیت آن خلاقیت شما را الهام میبخشد.

این کمپانی دریافته بود که یک نسخه جمع و جور از Model 1 برای استودیوهای خانگی و بیشتر دی جی ها جذاب خواهد شد و همچنین برای پخش آنلاین نیز بهتر میباشد. برای همین Model 1.4 را ساختند تا با اندازه ای کوچک تر و ارزان تر اما بدون هیچگونه کم و کاستی در طراحی و اجزای سازنده، به عنوان یک میکسر کلاب راه دست و چابک بیشتر در دل این صنعت و کاربران آن رخنه کنند.

Model 1

نیم نگاه سراسری به ویژگی ها

Model 1 یک میکسربرتر تک است که از یک طراحی بدون کراسفیدر بهره میبرد که انگیزه آن کمک به دی جی های سبک تکنو است که میخواهند ست های ترکیبی (آنالوگ / دیجیتال) را پلی کنند یا صدای خودشان را با ریز بینی کامل تجسم کنند. این میکسر برای همکاری با دیگر دی جی ها، در هم آمیزی صدای ابزارهای آهنگسازی، افکت های بیرونی و ... بسیار سازگار است و ریچی هاتین که یکی از بزرگترین دی جی ها تکنو است نیز خودش در همه ست ها این میکسر را بکار میبرد که نشانه ی بزرگی از بی همتا بودن این میکسر است.

اگر یک میکسر با طراحی استاندارد و ویژگی ها و چیدمان آشنا را بکار می برید، به محض کار با Model 1 یا Model 1.4 درمیابید که این دوگونه تازه از میکسرها کاملا متفاوت هستند و خلاقیت شما را بالا میبرند. بنابراین ما برخی از ویژگی های یکسان در این دو میکسر را برای شما بازگو میکنیم. این دو میکسر دارای نما، رفتار و ویژگی های یکسان هستند اما در مواردی مانند شمار کانال ها و یا اندازه باه تفاوت هایی دارند.

ویژگی ها:

- طراجی کاملا آنالوگ با دو پری آمپ فونو کیفیت بالا

- فیلترهای LPF و LP سوئیچ پذیر بر روی هر کانال

- Sculp EQ – دو ناب بر روی هر کانال، یکی برای گزینش فرکانس و دیگری برای افزایش یا برش فرکانس که بجای طرح استاندارد ۳ باند اکولایزر بکار رفته است.

- دو ورودی AUX (۲ جک مونو ۴/۱ اینچی در پشت) که میتواند به هر چهار کانال راه پیدا کند و همچنین نخستین کانال دارای PFL نیز میباشد.

- اکولایزر ۳ باند سوئیچ پذیر در راه مستر و اکولایزر بوٍث دو باند.

فیلتر مستر سوئیچ پذیر

- فیلتر مستر سوئیچ پذیر (در بالای هر کانال HPF/LPF)

- امکان بکارگیری همزمان دو دی جی از خروجی های Cue A و Cue B که هر کدام دارای دو جک ۳.۵ و ۶.۳ میلیمتر هستند.

- توانایی لینک شدن دو مدل Model 1 و Model 1.4 با یکدیگر.

درگاه های دوگانه D-Sub

- توانایی لینک به کارت صداهای پیشرفته از راه درگاه های دوگانه D-Sub در پشت دستگاه.

- overdrive آنالوگ بر روی هر کانال و AUX برای یکی از کانال ها.

- دو Send / Return

ریچی هاتین و پدرش

پس از گذشت چهار سال از میکسر Model 1 طراحان این کمپانی صلاح ندیدند که تغییرات بزرگی را در مدل نخستین ایجاد کنند و این رویکردی متفاوت از دیگر کمپانی ها مانند پایونیر است. برای نمونه میکسر DJM-S7 و DJM-11 دوتا از واپسین مدل های این کمپانی بوده اند اما از هر دیدی که به آنها نگاه کنید متوجه خواهید شد که ریچی هاتین و پدرش در دنیای دیگری سلوک می کنند . PLAYdifferently به گونه ای با ساخت مدل Model 1.4 میخواهد یک طرح منحصر به فرد خودشان را در دل دی جی های تکنو جا کند.

منبع دی جی سنتر :‌ هرگونه کپی برداری پیگرد قانونی دارد.

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *