مروری بر زندگی Honey Dijon

مروری بر زندگی Honey Dijon

در دسته بندی : معرفی هنرمندان

هانی دیژون Honey Dijon شناخته شده با نام Miss Honey Dijon و نام قانونی Honey Redmond یک دی جی‌، آهنگساز و موزیسین الکترونیک آمریکایی است. او در شیکاگو به دنیا آمده و در شهرهای نیویورک و برلین مستقر و در رفت و آمد است. او در کلاب ها، فستیوال ها، رویدادهای مد و فشن و ایونت های بسیاری در سراسر جهان برنامه اجرا کرده است. هانی دیژون بیشتر برای پایبند نبودن به یک سبک خاص شناخته شده است اما سبک اصلی او تک هاوس است.

هانی دیژون در نیمه جنوبی ایالت شیکاگو در خانواده ای بزرگ شد که به گفته ی خودش بسیار موزیکال بودند. او در دوره میانی نوجوانی اش با پذیرش پدر مادرش حرفه ی پلی کردن در کلاب را آغاز کرد تا بیشتر از این از درس های آکادمیک و دانشگاهی رنج نکشد. او در طول مدت حضورش در شیکاگو با دی جی ها و آهنگسازانی مانند Derrick Carter، Mark Farina و Greenskeepers آشنا شده و توسط آنها تمرین دیده است.

مروری بر زندگی HONEY DIJON

شیکاگو زادگاه موزیک هاوس است و همانند بسیاری دیگر این موزیک و فرهنگ در او نیز ریشه دوانده است. او در آنجا با گردش در کلاب های زیر زمینی شهر و پلی کردن در آنها و همچنین پلی کردن ست هایش در شوهای فشن پرداخت.

او در سال ۲۰۱۷ نخستین آلبوم خودش را با نام The Best of Both Worlds منتشر کرد. دیژون چندین سال با برندهای لویی ویتون و دیور برای ساخت آهنگ ها و ست ها همکاری های گوناگونی داشته است. او در جهان موزیک الکترونیک جایگاه ویژه ای را برای خودش رقم زده و در هر جایی که پلی میکند مجموعه ای از سبک های گوناگون دنس را ارائه میدهد.

خیلی زود برای او روشن شد که باید کسی باشد که در پارتی های زیر زمینی سوزن را روی دیسک های واینیل بگذارد و مردم را با موزیک خود سرگرم کند و در آنجا هیچ راه بازگشتی نیز برای او نمانده بود و برای همین زندگی سبک کلاب را نشانه رفت.

دیری نپایید که او با وسواس بسیار موزیک هایی را از فروشگاه های مقدس مانند Imports Etc و Gramaphone در شیکاگو جمع آوری کرد و سلیقه و سبکی که شبیه به خودش بود را گسترش داد. او در هنگام اکتشاف موزیک های تازه در این فروشگاه های افسانه ای دیداری با Derrick Carter داشته و دوستی اش با او آغاز شد که نقش مربی را برای دیژون ایفا میکرد و او بود که دیژون را به صحنه موزیک زیرزمینی شیکاگو معرفی کرد و از آنجا به بعد هانی دیژون بیشتر با موزیک جک هاوس و دیترویت تکنو آشنا شد.

هانی دیژون پس از اینکه در صحنه موزیک هاوس شیکاگو در پیشگاه موزیک تکنو قرار گرفت به شهر نیویورک نقل مکان کرد، هانی دیژون پس از آنکه به نیویورک رفت، در آنجا با لیبل Maxi Records و دی جی معروف Danny Tenaglia آشنا شد که ست های افسانه ای او در کلاب Twilo به منبع بزرگی از الهامات تبدیل شده بود. به گفته ی خود او Danny Tenaglia به شدت روی موزیک او به عنوان دی جی تاثیر گذار بوده است و همین او را از چگونگی کیفیت موزیک آگاه میکرد گرچه شیکاگو هاوس و دریک نیز در پیشرفت او به عنوان هنرمند بسیار تاثیر گذار بوده اند و به گسترش امضای صدای او کمک کردند.

مروری بر زندگی HONEY DIJON

این سبک منحصر به فرد و امضای او را میتوانید در میکس های ستایش شده اش در پلتفرم های گوناگونی مانند Resident Advisor ببینید. موزیک او تلفیقی از صداهای کلاسیک نیویورکی و تاثیرات گوناگون فرهنگ اروپایی است و هنر میکس کردن و گذر ماهرانه او بین ترک ها فضای گرم و فضای هیپنوتیزم کننده ای را ست هایش ایجاد میکند. او ست های منحصر به فرد خودش را در Panorama Bar در برلین، Sub Club در گلاسکو، The Block در تلاویو، Output در نیویورک، Space در ایبیزا و همچنین Smart Bar در شیکاگو و بسیاری از ایونت های برتر دیگر ارائه داده است.

او در استودیو نیز دارای سبک ویژه و دیدگاهی باز برای آهنگسازی است و نخستین کارهای او شامل ریمیکس هایی بودند که در Classic Records منتشر شدند و همچنین همکاری هایی را با Seven Davis Jr و Tim K داشته است. او همچنین برنامه هایی برای لوز ویتون را تدوین و اجرا کرده و همچنین با طراح انگلیسی معروف Kim Jones نیز همکاری نزدیکی داشته است و در شوی The Gentlewoman و همچنین بخش استایل در New York Times در سال ۲۰۱۳ عکس او را در پروفایل این مجله چاپ کرد.

مروری بر زندگی HONEY DIJON

او همچنین مشارکت کننده و سخنران در زمینه مربوط به جنسیت در فرهنگ کلاب است و همچنین در پلتفرم هایی مانند Red Bull Music و Kindness Radio نیز اجرا داشته و همچنین با دی جی های بزرگی از جمله Seth Troxler، The Martinez Brothers، The Black Madonna و بسیاری دیگر اجرا داشته است.

منبع DJCMAG: هرگونه کپی برداری پیگرد قانونی دارد. 

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *