Reloop Buddy‌کنترلری جذاب و کوچک برای Algoriddim djay

Reloop Buddy‌کنترلری جذاب و کوچک برای Algoriddim djay

در دسته بندی : راهنمای خرید

کمپانی Reloop گفته است که کنترلر Buddy یک ابزار جمع و جور دی جی با دو کانال است که برای کار با Algoriddim djay در مک، اندروید، آیفون، آیپد و ویندوز ساخته شده است.

این کنترلر ویژه کوچک است اما ویژگی های چشمگیری را در خود جای داده است، آن دارای پدهای RGB اندازه کامل کنترل Hot Cue، لوپ خودکار، Touch FX، سمپلر، Slicer، Bounce loop و لوپر استم Algoriddim با کنترلهای لوپ اختصاصی، شاسیهای پارویی کنترل FX و اکولایزر دو باند و بخش فیلتر که میتواند برای کنترل عملکرد استم Neural Mix سوئیچ شود.

با اینکه باورش شاید سخت باشد اما با وجود انداره کوچک، Buddy مجهز به دو جاگویل با اندازه ای ایده آل است و همچنین دارای یک ناب بزرگ برای جستوجو در لایبرری است و بخش پد آن نیز دارای عملکرد کامل و البته با یک کلید گزینشگر مود cycling و پاروهای بزرگ برای کنترل FX میباشد.

Reloop Buddy‌

ویژگی Neural Mix پلتفرم Algoriddim در نسخه djay Pro AI به شما دسترسی برای بیصدا، سولو و ریمیکس درام‌ها، هارمونیک ها و آوازها در یک آهنگ را در زمان زنده میدهد و آن نخستین کنترلری است که دارای کنترل های درست و اختصاصی برای انجام این کار میباشد.

Reloop Buddy یک کنترلر باهوش است و دارای یک رابط صوتی درونی با اتصال USB است. آن برای کار با همه نسخه های djay Pro در تلفن های هوشمند، تبلت ها و کامپیوترها ساخته شده است اما با آیپدهای مدرن خیلی بهتر کار میکند و اینجاست که شما میتوانید کار با نیرومندترین نسخه djay Pro AI را تجربه کنید.

این دستگاه دارای یک پایه خوب برای تبلت ها است که در پشت آن جای گرفته و تبلت شما را نگه میدارد و تا ۱۲.۹ درجه زاویه میدهد.

Reloop Buddy برای صرفه جویی در فضا همه ناب های ولوم Cue، Cue mix، ولوم مستر و ورودی خروجی ها را در لبه کناری خودش جای داده است. این کنترلر دارای یک خروجی مستر با یک جفت جک RCA و یک خروجی هدفون ۳و۵ میلیمتری است و هردوی آنها نیز در لبه کناری دستگاه دی جی گرفته اند. Reloop Buddy ورودی میکروفون یا AUX ندارد. قیمت این کنترلر ۱۹۹ یورو / ۲۷۹ دلار / ۲۱۹ پوند است و از پایان دسامبر ۲۰۲۰ در دسترس است.

Reloop Buddy‌

ویژگی های نخست

شما میتوانید به آسانی و تنها با Buddy و آیپد خود در هنگام حرکت میکس کنید و به ویژه اینکه djay Pro AI به شما دسترسی به پلتفرم های TIDAL، SoundCloud، Beatport Link و Beatsource Link را میدهد که میتوانید تنها با داشتن اتصال اینترنت در میان میلیون ها آهنگی که در این پلتفرم ها منتشر شده اند بگردید.

گرچه این کنترلر دی جی های تازه کار را نشانه رفته است اما این گونه کنترلرها معمولا در جایگاه ابزار جایگزین و دومی بسیار مورد  پسند دی جی های حرفه ای نیز میباشد و از آنجایی که نرم‌افزار Algoriddim djay به خودی خود همیشه گزینه دوم اپلیکیشن مورد پسند دی جی ها بوده است انتظار میرود که Reloop Buddy‌ نیز کارایی و فروش خوبی داشته باشد.

منبع DJCMAG: هرگونه کپی برداری پیگرد قانونی دارد.

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *