کنترل از راه دور عملکردهای دی جی با حرکات دست

کنترل از راه دور عملکردهای دی جی با حرکات دست

در دسته بندی : دی‌جی , نرم افزار

امروز در این نوشته میخواهیم آخرین آپدیت برنامه Algoriddim djay Pro Al را بررسی کنیم، که در آن یک ویژگی تازه و بسیار جذاب به این اپلیکشین افزوده شده و آن هم اجازه دستکاری و میکس موزیک با کنترل و بدون تماس دست است.

کاربران میتوانند یک سری از حرکات دست را برای اسکرچ کردن، ساخت لوپ های همگام شده (Sync) با ضرب آهنگ و فیلترها و افکت ها را بکار بگیرند. در همین راستا و کنترل اپلیکیشن، کف زدن ماشه ای است که باعث گذر خودکار از یک ترک به ترک بعدی میشود. فیلم Minority Report با بازی تام کروز در سال ۲۰۰۲ را بیاد بیاورید. تکنولوژی که در آن نمایش داده میشد و تام کروز با یک دوربین و حرکات دست عملکردها را کنترل میکرد. اکنون همان تکنولوژی به لطف تراشه ی A14 Bionic که بر روی دوربین iPad شما سوار شده توانایی انجام این کار را به شما میدهد.

شما با آوردن دستهایتان در جلوی دوربین آیپد میتوانید عملیات شناسایی دست ها را آغاز کنید و برای بهتر شدن این شناسایی بهتر است در محیطی با نور کافی باشید. پس از شناسایی میتوانید دستهایتان را روی گزینه ها ببرید و برای گزینش آنها دستتان را مشت کنید. همچنین میتوانید هنگامی که یکی از دستانتان را مشت کرده اید، انگشت اشاره دست دیگرتان را برای کنترل FX، Loop و اسکرچ کردن بالا و پایین ببرید.

این حرکات دستی به صورت هوشمند در فضای سه بعدی شناسایی شده و با بالاترین دقت و زمان واکنش لحظه ای تبدیل به تکنیک های پیشرفته اجرای دی جی میشوند. نام این ویژگی کنترلی پیشرفته Gesture Control است که پیامدهای آن فراتر از اجرای ساده دی جی و موسیقی میرود. این یک گام رو به جلو در روش رویارویی مردم با فناوری موبایل های هوشمند است.

Gesture Control به عنوان یک به روز رسانی رایگان برای کاربران پیشین djay Al بر روی iPad در دسترس است. گرچه شما برای کار با آن به یک iPad مدرن با درگاه USB-C نیاز دارید نه با پورت Lightning.

دیگر چیزهایی که به این نسخه افزوده شده اند باعث خواهند شد که اگر یک کاربر دیجیتالی و طرفدار نسل تازه پلی کردن با موبایل هستید، به فکر آپدیت آیپد خود باشید زیرا ارزش آن را دارد.

شما در این آپدیت توانایی دسترسی به فایلهایی که در Dropbox یا Google Drive و همچنین iCloud ذخیره کرده اید را دارید.

یک ویژوالایزر نیز در کنار ترن تیبل های مجازی نشان داده میشود تا بتوانید به آسانی عکس های زنده یا همان لایو، موزیک ویدئو های استریم شده از TIDAL یا یک ویدئوی دوست داشتنی از گالری دوربین را به اجرایتان بیافزایید که همچنین به خوبی با دستگاه کنترلر تازه مدل DDJ-FXX6 از پایونییر ادغام شده است.

Algoriddim djay برای کاربران iOS به عنوان یک اپلیکیشن رایگان در اپ استور در دسترس است اما برای بکار گیری این ویژگی های هیجان انگیز شما باید ماهیانه ۶.۹۹ دلار / ۶.۹۹ یورو / ۶.۹۹ پوند هزینه آبونمان آن را بپردازید. همچنین یک نسخه آزمایشی یا همان دمو از آن در دسترس است که آیفون، آیپد و مک را پوشش میدهد.

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *