مزایای انتخاب بهترین اسپیکر قابل حمل

مزایای انتخاب بهترین اسپیکر قابل حمل

در دسته بندی : راهنمای خرید

اگر جزء آن دسته از افرادی هستید که دوست دارید همیشه در طول مسیر یا بیرون از خانه به موسیقی با کیفیت بالا گوش دهید، باید اسپیکر های قابل حمل را انتخاب کنید. اسپیکر های قابل حمل همان طور که از نامشان پیداست، برای فضا های باز مانند کمپینگ، پیک نیک و مهمانی ها طراحی شده اند؛ زیرا سبک وزن، کوچک و قابل حمل هستند. برای انتخاب بهترین اسپیکر قابل حمل باید هنگام خرید به چند نکته توجه داشته باشید. در ادامه به نکات مهمی که هنگام خرید اسپیکر قابل حمل باید به آن ها توجه کنید اشاره خواهیم برد.

اسپیکر قابل حمل چیست؟

اسپیکر های قابل حمل نوعی از اسپیکر هستند که باتری دارند و به دلیل وزن کم، جا به جایی آن ها راحت است. اسپیکر های قابل حمل را در مسافرت، ورزش و موقعیت های دیگر که به هر دلیلی به اسپیکر نیاز دارید، می توانید با خود حمل کنید. بهترین اسپیکر قابل حمل هم از طریق سیم و هم فناوری های بی سیم قابلیت اتصال به گوشی، تبلت یا لپ تاپ را دارد. علاوه بر این، اکثر اسپیکر های قابل حمل ویژگی هایی مانند مقاومت در برابر آب و نفوذ گرد و غبار را دارند. اسپیکر های قابل حمل از لحاظ اندازه، فرم و طراحی شامل مدل های بسیار متنوعی می شوند.

ویژگی های اسپیکر قابل حمل

بهترین اسپیکر قابل حمل

اسپیکر های قابل حمل در مدل های بسیار متنوعی به فروش می رسند؛ اما در تمامی مدل ها باید تعدادی ویژگی های مشترک وجود داشته باشد تا ارزش خرید اسپیکر بالا برود. برای انتخاب بهترین اسپیکر قابل حمل حتما به ویژگی های زیر توجه کنید:

  • فناوری اتصال بی سیم

از پایه ای ترین و مهم ترین ویژگی های یک اسپیکر قابل حمل فناوری اتصال بی سیم است. به کمک این فناوری می توانید اسپیکر را به تلفن هوشمند، تبلت یا لپ تاپ متصل کنید. اسپیکر قابل حملی که انتخاب می کنید باید از آخرین نسخه بلوتوث برای اتصال استفاده کند تا بتوانید بدون نگرانی از قطع شدن اتصال به موسیقی مورد علاقه خود گوش دهید.

  • عمر باتری

اسپیکر قابل حملی که عمر باتری خوبی نداشته باشد، فرقی با یک اسپیکر دسکتاپ نخواهد داشت. برای انتخاب بهترین اسپیکر قابل حمل حتما به عمر باتری اسپیکر توجه کنید. بسته به نوع و استفاده، عمر باتری یک اسپیکر قابل حمل می تواند از چند ساعت تا بیش از یک روز متغیر باشد.

  • ضد آب بودن

اگر می خواهید اسپیکری داشته باشید که عمر آن طولانی باشد، حتما هنگام خرید به ضد آب بودن آن توجه کنید؛ زیرا باعث می شود اسپیکر در برابر بارش، رطوبت و سایر آسیب هایی که مربوط به آب است، مقاوم باشد.

  • کیفیت صدا

در نهایت یکی دیگر از معیار های مهم برای انتخاب بهترین اسپیکر قابل حمل، کیفیت صدای اسپیکر است. یک اسپیکر قابل حمل باید کیفیت صدای مناسبی داشته باشد. سعی کنید اسپیکری را انتخاب کنید که صدای متعادل و شفافی تولید می کند و با بالا بردن صدا دچار نویز نمی شود.

چرا باید اسپیکر های قابل حمل را انتخاب کنیم؟

چرا باید اسپیکر های قابل حمل را انتخاب کنیم؟

بلندگو های قابل حمل مزایای بسیار زیادی دارند. برخی از مهم ترین مزایای اسپیکر های قابل حمل عبارتند از:

  • پورتابل بودن

قطعا مهم ترین دلیلی که باعث می شود افراد این دست از اسپیکر ها را انتخاب کنند، قابل حمل بودن آن ها است. بهترین اسپیکر قابل حمل طوری طراحی می شود که وزن سبک و فرم جمع و جوری داشته باشد تا بتوان به راحتی آن را با خود حمل کرد. فرقی نمی کند که می خواهید از اتاقی به اتاق دیگر بروید یا می خواهید سفری دور و دراز داشته باشید، اسپیکر های قابل حمل فضای زیادی از کیف و چمدان شما را نمی گیرند.

با پیشرفت بسیار زیاد فناوری های اتصال بی سیم مانند بلوتوث، بلندگو های قابل حمل حتی قابل حمل تر از گذشته شده اند؛ زیرا شما می توانید آن ها را در کمترین زمان ممکن به تلفن هوشمند و سایر دستگاه های دارای فناوری اتصال بی سیم متصل کنید و از گوش دادن به موسیقی بدون افت کیفیت لذت ببرید.

  • راحتی

همان طور که توضیح دادیم بهترین اسپیکر قابل حمل عمر باتری طولانی ای دارد؛ به همین دلیل این دست از اسپیکر ها را می توانید بدون نیاز به اتصال به پریز برق در هر مکانی استفاده کنید. این موضوع باعث می شود تا اسپیکر برای استفاده در هنگام حرکت نیز عالی باشد.

اسپیکر های قابل حمل دستورالعمل ساده ای برای اتصال به دیگر دستگاه ها دارند و شما می توانید بدون صرف زمان زیادی آهنگ های خود را از اسپیکر پخش کنید.

  • کیفیت صدا

اگر کیفیت صدا برای شما اهمیت دارد و دوست دارید که در طول راه و یا خارج از خانه بهترین صدا را بشنوید، خرید بهترین اسپیکر قابل حمل انتخاب خوبی خواهد بود. اسپیکر های قابل حمل درایور های بزرگی دارند که امکان تولید صدا های بلند، واضح، متعادل و بدون نویز را برای شما فراهم می کنند. با اسپیکر های قابل حمل دیگر لازم نیست که کیفیت صدا را برای شنیدن به موسیقی یا پادکست مورد علاقه خود قربانی کنید.

بهترین اسپیکر قابل حمل
  • قابلیت های اتصال

اسپیکر های قابل حمل برای راحتی هر چه بیشتر بهترین راه های اتصال بی سیم را به شما نشان می دهند. شما می توانید به راحتی و بدون مشکل اسپیکر خود را به دستگاه های دارای فناوری اتصال بی سیم متصل کنید.

علاوه بر این، بسیاری از اسپیکر های بی سیم قابلیت هایی مانند رادیو داخلی FM یا امکان اتصال به سرویس های پخش مانند Spotify یا Apple Music را به صورت پیش فرض دارند.

جمع بندی

اگر همیشه در حال سفر هستید یا دوست دارید که خارج از خانه یک سیستم صوتی با کیفیت داشته باشید که بتوانید از طریق آن به راحتی به موزیک یا پادکست های مورد علاقه خود گوش دهید، اسپیکر های قابل حمل بهترین انتخاب هستند. این اسپیکر ها کوچک و قابل حمل طراحی شده اند و برای استفاده بیرون از خانه ایده آل هستند. در این مقاله برای انتخاب بهترین اسپیکر قابل حمل به برخی از ویژگی های این دست از اسپیکر ها اشاره کردیم.

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *