4 مرحله برای دستیابی شما به رویای دی جی کردن

4 مرحله برای دستیابی شما به رویای دی جی کردن

در دسته بندی : دی‌جی

هر شخصی رویایی دارد، و درست مانند هر حرفه ی دیگر، اگر بدانید که به کجا می‌خواهید برسید و چطور می‌خواهید به آنجا برسید شما در دی جی کردن می‌توانید دسترسی به رویای خود را سریع تر رقم بزنید. در این مقاله ما در مورد چگونگی دسترسی به این موفقیت صحبت خواهیم کرد و به شما کمک می‌کنیم تا به صورت عمقی‌تر برنامه‌ی خود را طراحی کنید.

تا پایان را در ذهن خود برنامه ریزی کنید

تا پایان را در ذهن خود برنامه ریزی کنید

همه ی ما دی جی کردن را شروع کردیم زیرا ما عاشق موسیقی بودیم و دوست داشتیم آن را به اشتراک بگذاریم. برای برخی، علاقه‌ی آنها با دی جی کردن شروع می شود و به عنوان یک سرگرمی پایان می‌یابد، و این خوب است. برخی دیگر می خواهند آن را از اتاق خواب خود فراتر ببرند و به سمت برنامه‌ها بروند و برای آخر هفته ها درآمد خود را داشته باشند.  پس از آنها افراد دیگری هستند که می‌خواهند دی جی کردن را به عنوان یک حرفه‌ی تمام وقت دنبال کنند، چه به عنوان یک دی جی حرفه‌ای یا کسی که در سراسر دنیا تور‌های خود را برگزار می‌کند. حالا شما چطور؟ سناریو شما برای آخر بازی چه می‌باشد؟ رویای دی جی شما چیست؟
دانستن آن چیزی که در پایان راه می‌خواهید به آن برسید اولین قدم برای درست کردن یک برنامه است. به یک هدف نهایی فکر کنید، این می‌تواند پلی کردن در ایبیزا باشد، می‌تواند تجارت دی جی سیار در سراسر دنیا باشد، یا تنها رفتن به برنامه‌های محلی و عروسی‌ها. هنگامی که شما به هدف نهایی و بزرگ خود فکر کردید، با تفکر به قبل از آن و مشخص کردن مراحل مورد نیاز برای رسیدن به هدف نهایی، آن را به اهداف کوچک تر و قابل مدیریت تر تجزیه می‌کنید. برای مثال اگر هدف شما رقابت در فینال مسابقات جهانی DMC یا Red Bull می باشد. اهداف کوچک تر شما می توانند شامل یادگیری اسکرچ کردن با DVS، تایین زمان برای تمرین با ترن تیبل، ضبط کردن و فیلم برداری از کار خود برای آپلود کردن و ارزیابی و... باشند.

یک جدول زمانی بلند پروازانه درست کنید و توسط آن خود را راهنمایی کنید

یک جدول زمانی بلند پروازانه درست کنید و توسط آن راهنمایی شوید

اگر حتی یک بار هم یک اسکرچ کوچک را امتحان نکرده اید، در عرض یک ماه به یک DJ درجه یک اسکرچ تبدیل نمی شوید، اما ممکن است بتوانید در یک رقابت محلی اسکرچ سالیانه شرکت کنید اگر که آن را در بخشی از برنامه‌ی خود داشته باشید و در طول یک سال هر روز به تمرین بپردازید. یک جدول زمانی به شما یک مهلت و ضرب العجل می‌دهد و این مهلت‌ها باعث می‌شوند تا همه چیز به درستی پیش بروند. ترفند ساخت یک جدول زمانی چالش برانگیز این است که به اندازه‌ی کافی طولانی باشد تا شما بتوانید هر مهارت، یا تخصص کار با ابزاری که برا رسیدن به هدف خود نیاز دارید را توسعه دهید. اما آن را به بخش‌های کوچک تری تبدیل کنید تا بتوانید تا آخر ادامه دهید و خودتان را تحت فشار قرار ندهید.

دست به کار شوید و کار کنید

دست به کار شوید و کار کنید

اگر شما به درستی به برنامه‌ها عمل نکنید تمام برنامه ریزی‌های خوب دنیا هم نمی‌توانند برای شما کاری کنند. شما می‌توانید دقیق ترین راهنمای گام به گام تمرین برای تسلط به دی جی کردن در جهان را داشته باشید. اما اگر زمان مشخصی را برای آن برنامه‌ها تعیین نکنید و اکثر اوقات به دنبال رفیق بازی و خوش گذرانی باشید، به هیچ وجه به رویا‌های خود نزدیک نمی‌شوید. هیچ جایگزینی برای تمرین کردن با جاگویل‌های کنترلر یا دک‌ها وجود ندارد و آن باید بخشی از فعالیت‌های کلیدی شما باشد تا بتوانید در ابتدا به اهداف کوچکتر خود دست یابید. شما باید یک روند همیشگی برای تمرین‌های عملی خود داشته باشید. همچنین یک برنامه برای تولید محتوا برای رسانه‌های اجتماعی خود داشته باشید و حتی برای دیدن دوستان خود و خوش گذرانی هم باید برنامه داشته باشید.

برنامه ی خود را مرتباً مرور کنید

برنامه ی خود را مرتباً مرور کنید

اینجا است که معمولا آدم ها لغزش می کنند، هنگامی که شما برنامه‌ی خود را دریافتید، حتما هر از گاهی به آن نگاه بیاندازید. من هر 3 ماه یک بار اهداف خودم را نگاه می‌اندازم، که در مورد تجارت هستند، چون من با دی جی کردن مانند یک تجارت کوچک رفتار می کنم زیرا کار اصلی من مدیریت یک شرکت می‌باشد. این مرور کردن برنامه‌ها به من کمک می‌کند تا مطمئن شوم که در مسیر درست قرار دارم و گمراه نشده‌ام و همچنین به شما در حفظ کردن آن احساس فوریت کمک می‌کند. 
اگر چه شما روز به روز احساس می‌کنید که پیشرفت کرده‌اید اما دیدن برنامه به صورت مرتب به شما نشان می‌دهد که به کجا رسیده‌اید و آگاه شدن از این وضعیت باعث می‌شود تا از آن چیزی که تاکنون به دست آورده‌اید احساس رضایت بکنید و سپاس گذار خود باشید. و همچنین ادامه‌ی راه برای شما واضح تر خواهد شد.
در نهایت بهترین راه برای گمراه شدن این است که هیچ تصوری از جایی که می‌خواهید به آنجا برسید نداشته باشید. داشتن یک برنامه‌ی واضح به این معنی است که بتوانید به راحتی از حواشی پیرامون خود کنار بکشید و به درخواست‌ها و دعوت‌هایی که شما را از مسیر دور می کنند نه بگویید، تا زمان و انرژی بیشتری برای برنامه های خود داشته باشید.

منبع دی جی سنتر : هرگونه کپی برداری پیگرد قانونی دارد.

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *