بازگشایی ایبیزا در تابستان با سیستم ترافیکی جدید

بازگشایی ایبیزا در تابستان با سیستم ترافیکی جدید

در دسته بندی : اخبار

در تابستان امسال،یک سیستم راهنما اجازه ورود گردشگران انگلستانی به ایبیزا را خواهد داد.

دولت انگلستان در حال پرده برداری حتمی،اما ارام از برنامه هایی برای بازگشت به مسافرت بین‌المللی است و یکی از این برنامه ها راه اندازی سیستم راهنماست که نشان دهنده میزان امن بودن یک کشور برای مسافرت و لازمه های قبل از بازگشت به انگلستان است. ایبیزا یک مقصد اصلی برای موسیقی دنس است و دولت اسپانیا سرو صدای زیادی در مورد پاسپورت واکسیناسیون و راه اندازی مجدد صنعت گردشگری به راه انداخته است.

Ibiza reopens in summer with new traffic system

-اسپانیا به گردشگران انگلیسی از ۳۰ مارس اجازه ورود داده است. برنامه هایی که برای سیستم راهنما مسافران انگلستان گذاشته شده است،پیش از اعلامیه رسمی برای سفرهای بین‌المللی توسط دولت و پیش از لغو محدودیت سفر ها در مارس اجرا شده است.
ریور ها امیدوار هستند تا تابستان خود را در ایبیزا بگذرانند و اسپانیا جزو لیست سبز رنگ باشد.
آنهایی که از کشور های سبز رنگ باز میگردند بدون نیاز به قرنطینه با انجام تست قبل از سفر و تست پی سی ار بعد از سفر میتوانند بازگردند و افرادی که از کشور های زرد رنگ باز میگردند علاوه بر انجام تست ها باید ۱۰ روز قرنطینه باشند و در روز دوم و هشتم قرنطینه هم تست بدهند.

 

Ibiza reopens in summer with new traffic system


افرادی که از یک کشور قرمز رنگ به ایبیزا سفر میکنند باید به مدت ۱۰ روز در هتل های مخصوص قرنطینه با هزینه شخصی بمانند .نخست وزی انگلستان بوریس جانسون از قول بازگشت به سفر های غیر ضروری امتناع کرده اما راه اندازی سیستم راهنما نشان‌دهنده تصمیم جدی دولت برای راه‌اندازی مجدد سفر ها در اواخر بهار امسال ست.

گزارش شده است که این سیستم به طور منظم بررسی میشود و نرخ عفونت کووید ،انواع ویروس و برنامه‌های مختلف واکسیناسیون در کشور هارا در نظر میگیرد.

Ibiza reopens in summer with new traffic system

آیا  قطعا ایبیزا امسال باز میشود؟
در حال حاضر تست های ارزان و سریع و تاییدیه های واکسیناسیون توسط ان اچ اس و دولت در حال توسعه است و مسافران برای داشتن سفری اگاهانه قابلیت مشاهده لیست هارا قبل از سفر دارند، با این وجود مدیر اجرایی فرودگاه ،کاربن دی گفت: در حالی که از عدم نیاز به قرنطینه مسافران به کشور های سبز استقبال میشود اما این هنوز حکم چراغی سبز برای مسافرت را ندارد و رژیم ازمایش های پیشنهادی هزینه ای را به سفر اضافه میکند که سفر را برای بسیاری محدود میکند و در حال حاضر هنوز شروع مجدد هواپیمایی در سیستم جدید امکان پذیر نیست.

منبع mixmag : ترجمه شده در تحریریه DJCMAG

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *