چرا تجهیزات دی جی ریلوپ انتخاب خوبی است؟

چرا تجهیزات دی جی ریلوپ انتخاب خوبی است؟

در دسته بندی : آموزشی , دی‌جی

اگر حمل و نقل آسان و در نتیجه راحتی خودتان برایتان اولویت است و ارزشمند ترین تجهیزات دی جی را تجهیزاتی می دانید که حمل و نقل راحتی داشته باشد، دستگاه های دی جی ریلوپ و کنترلر های ریلوپ گزینه خوبی برای شما است. ردی ریلوپ (Reloop Ready) همه کاره و در عین حال، جمع و جور است. این دستگاه ها معمولا در حالت معمولی عرضه می شوند؛ اما قابل ارتقا به نسخه کامل یا pro هم هستند. همچنین، کنترلر های ریلوپ به وسیله برنامه های خاصی برای سیستم ios قابل استفاده می شوند و با گوشی های هوشمند، تبلت ها و رایانه ها سازگار می شوند.

این دستگاه، به سادگی به کمک یک کابل USB از قسمت کناری دستگاه به لپ تاپ متصل می شود. شما می توانید این دستگاه را بر روی صفحه کلید خود قرار دهید و آماده اجرا شوید تا هر موزیکی را پلی کنید. لپ ‌تاپ های ۱۳ اینچی تناسب خوبی با دستگاه های دی جی ریلوپ دارند. نکته بسیار مهم و مثبت این دستگاه ها این است که به راحتی در کوله پشتی جا می شوند و نگرانی شما بابت حمل و نقل را کاهش می دهند.

هنگام استفاده از نسخه های کامل یا pro، می توانید یک سیم را به دستگاه ios خود و سیم دیگر را به باتری و پاور بانک یا برق متصل کنید.

طراحی دی جی ریلوپ

دی جی ریلوپ

کنترلر دی جی ردی ریلوپ طراحی نسبتا ساده ای دارد. این کنترلر 2 کاناله پایه هایی با اندازه مناسب دارد و در کمال تعجب، مجموعه ای کامل از پد های 16 ضربی است. یکی از ویژگی های مثبت طراحی این دستگاه، فراهم کردن امکان تطبیق ضربات دستی است.

برخی از ویژگی های خاص در طراحی هوشمندانه این دستگاه امکان استفاده حداکثری از سطح را فراهم کرده است. به عنوان مثال، به جای یک ردیف کامل از دکمه ‌های «حالت پد»، یک دکمه وجود دارد. این دکمه را نگه دارید و هر دکمه ای را فشار دهید. این راهی ساده برای استفاده بیشتر از فضا است.

این دستگاه به واسطه جنس پلاستیکی خود، ممکن است شما را برای خرید کردن کمی مردد کند. اما به یاد داشته باشید که با وجود جنس پلاستیکی، بسیار خوب ساخته شده. این دستگاه بی نقص نیست؛ اما نسبتا ارزان و بسیار باکیفیت است.

در ادامه این مطلب، مزایا و معایب کنترلر ردی ریلوپ را بررسی خواهیم کردیم. تمام آنچه که گفته می شود، نمونه هایی از نظرات دی جی ها و کسانی است که با این برند سر و کار داشته اند.

  • مزایا

  1. با وجود اینکه این دستگاه کوچک تر از دستگاه های مشابه خود است؛ اما پدی با عملکرد کامل و مناسب مانند رقیبان خود را دارد.
  2. اندازه و وزن این دستگاه، آن را به کنترلری قابل حمل تبدیل کرده است.
  3. با وجود ساختار جمع و جور و ظاهر ظریف خود، اما بسیار با دوام و خوش ساخت است و استحکام خوبی دارد.
  • معایب

  1. اندازه کوچک این دستگاه باعث می شود که شما احساس کنید فضای کمی برای مانور دادن دارید. فضایتان تنگ است و راحت نیستید.
  2. پد های پرفرمنس این دستگاه روشن نیستند.

دی جی کنترلر ریلوپ Reloop BeatMix2 MK2

Reloop BeatMix2 MK2

در ادامه مطلب، به معرفی اجمالی دی جی کنترلر ریلوپ Reloop BeatMix2 MK2 می پردازیم.

دستگاه دی جی ریلوپ  Reloop BeatMix2 MK2 یک کنترلر دو کاناله است. میکسر دو کاناله این دستگاه با استفاده از قابلیت ‌های خاص خود، امکان یک اجرای حرفه ‌ای را به خصوص برای محیط‌ هایی مانند پارتی و جشن های بزرگ فراهم می کند.

این دی جی کنترلر از صفحات پوشیده از آلومینیوم و اسکرچ به قطر ۱۴.۴ سانتی متر تشکیل شده است که قابلیت حساسیت آن را بسیار بالا برده است. سطح بسیار صاف این دستگاه، کار کردن با آن را به فعالتی لذت بخش برای دی جی ها تبدیل کرده است.

اسکرچ ‌های این دستگاه دی جی و دی جی کنترلر ریلوپ، بسیار با کیفیت طراحی شده ‌اند و به همین سبب شما می توانید عملکرد هایی مانند beat-mapping را به راحتی انجام دهید.

ویژگی‌ های دستگاه دی جی ریلوپ  Reloop BeatMix2 MK2

dj ریلوپ
  • اتصال بسیار راحت: شما می ‌توانید دستگاه خود را به آسانی به کامپیوتر وصل کنید و ترک‌ های دلخواهتان را میکس کنید.
  • پد های trigger با کد گذاری رنگی ای که دارند امکان کنترل چشمی تمام عملکرد ها و حالت‌ ها را فراهم می کند.
  • طراحی بصری و ارگونامیک میکسر برای بهینه سازی جریان کار بسیار مناسب است.
  • قابلیت Quick-Skip امکان جستجوی سریع ترک را فراهم می کند.
  • به کمک واحد های FX در این کنترلر می توانید به کنترل بسیاری از افکت ‌ها بپردازید.
  • قابلیت سازگاری با کارت صدا USB این کنترلر را به وسیله خوبی برای کلاب ها تبدیل کرده است.
  • پلی لیست این کنترلر به ماوس نیاز ندارد.
  • دو پورت مخصوص اتصال هدفون در جلو دستگاه وجود دارد.
  • این دستگاه ورودی میکروفن و کنترل حجم صدا در قسمت جلویی دستگاه دارد.

جمع بندی

جذابیت ردی ریلوپ در اندازه، شکل و طراحی هوشمندانه آن است. دی جی ریلوپ دستگاهی عالی برای کسانی است که به حمل و نقل آسان اهمیت می دهند. همچنین این دستگاه برای کسانی که به دنبال یک کنترلر پشتیبان هستند هم گزینه خوبی است. این دستگاه در مقایسه سایر کنترلر ها و دستگاه ها در رنج قیمتی خود، ویژگی های مثبت زیادی را ارائه می دهد. ریلوپ به طور کلی، یک شرکت منظم است که به دلیل پر کردن شکاف‌ های کوچک در بازار تجهیزات دی ‌جی مشهور است. کنترلر های این مجموعه به عنوان بهترین کنترلر های رنج قیمتی خود محسوب می شوند.

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *