"> درباره ما - مرکز دی جی ایران | وب سایت رسمی دی جی سنتر

به فروشگاه دی جی سنتر خوش آمدید!

درباره ما درباره ما
درباره ما

درباره دی جِی سِنتر

هدف از راه اندازى فروشگاه اینترنتى دى جى سنتر ارائه خدمات تخصصى در زمینه فروش محصولات دى جى و تجهیزات موسیقى الکترونیک در کشور عزیزمون ایران میباشد. شما می توانید برای اطلاع از قیمت فروش دستگاه ها یا راهنمایی و مشاوره رایگان برای شروع از مبتدی تا پیشرفته از ما کمک بخواهید. خدمات مجموعه ما فقط در زمینه ی سخت افزاری نبوده و خدمات گسترده ای در زمینه ی نرم افزار های دی جی و آهنگ سازی ارائه می شود. همچنین در صورتی که این کار را به صورت حرفه ای دنبال می کنید می توانید مقاله ها و کانال  تلگرام ما  را دنبال کنید که در آن مقالات روز دنیای موسیقى الکترونیک را برای دی جی و آهنگ سازها به صورت روزانه منتشر کرده وهمچنین می توانید از طریق صفحه اینستگرام ایران دی جی سنتر از آخرین ایونت ها و فعالیت های ما اطلاع پیدا کرده و حتی در آن ها شرکت کنید.

درباره ی مجله دی جی سنتر (DJCMAG.NET):

 در هر رشته ، هر صنعت و به طور کلی هر زمینه ای در دنیا ابتدا، همه چیز از مکانی که آن موضوع متولد شده است، شکل می گیرد و رفته رفته در بقیه نقاط دنیا به مرور زمان گسترش می یابد. البته با توجه به جبرجغرافیایی و موقعیت های مختلف در اقصی نقاط دنیا ممکن است موارد و زمینه های فعالیت‌های خاصی باشند، که با وجود گذشتن زمانِ طولانی از تولد ، توسعه وتحول آن زمینه ها و موضوعات مذکور ، در مکان هایی از دنیا قضیه کاملا برعکس بوده باشد، یعنی با گذشتن زمان بسیار زیاد از تولد یک زمینه خاص و همه گیر شدن آن در اکثر کشور های پیشرفته دنیا، ممکن است در بعضی نقاط شاهد عدم تفهیم و گسترش اصولی آن زمینه بخصوص به علت شرایط متفاوت منطقه ای و جغرافیایی و بالاخص فرهنگی باشیم .

اما ما به علت خوش اقبالی در زمانه ای زندگی می کنیم که تمامی افراد در دهکده جهانی به هم متصل هستند و این مسئله  فاصله ی افکار را، بین مرز‌های جغرافیایی را به شدت کم کرده است و همه افراد می توانند هر طور که دوست دارند زندگی کردن را بیاموزند و راه ها و متدهای خود را در هر زمینه ای از بقیه افراد در نقاط دیگر دنیا یاد بگیرند ،همچنین مسیر را درشرایطِ بدِ موقعیتِ مکانیِ زندگیِ خود ، با تلاش و پیگیری هموار کنند. مصداق بارز این بحث ، مارکت دی جی در ایران است ، که با وجود اینکه که بستر آن در دنیا در طول تقریبا ۴۰ سال از به وجود آمدن آن، در اکثر نقاط  به صورت اصولی وحرفه ای گسترش یافته و برای خود به عنوان صنعتی بزرگ و درآمد زا شناخته می شود ،اما در کشور ما با وجود اینکه ۲۰سال است که توسط عرضه کنندگان مجاز وسایل و تجهیزات مربوط به این کار موجود و قابل دسترس می باشد ،اما مرجعِ معتبرِ علومِ مرتبط به صورت جامع و اصولی ، ساختار مارکتینگِ سازمان یافتهِ و منظم و حتی درک درست و استاندارد (روانی ، فنی ، فرهنگی)  روز دنیا  به صورت مدون در این زمینه در کشور هنوز به وجود نیامده است . قضیه راه حل مشخصی دارد و آن بومی سازی مارکت روز دنیا در ایران با یک سیستم اصولی و قابل اجراست ، طوری که در فکر وعملِ نسلِ جوان و پر استعدادِ دی جی ها در ایران به صورت درست قابل پیاده سازی باشد

 

مخاطبان ما چه کسانی هستند و به چند دسته تقسیم می شوند ؟

دسته‌ی اول کسانی هستند که با وجود همه مصائب و مشکلاتی که وجود داشته، در همین سال ها در داخل و خارج از کشور به تحصیل آکادمیک وکسب مهارتِ تجربیِ موزیک الکترونیک در سطح دو و سه دنیا پرداخته و صندوقچه مهارت خود را انباشته از مهارت کرده اند ، اما شاید این دسته از افراد در ارائه و یاد دادن آموخته های خود به نسل جوان بعدی مَجرا و کانالی جامع را نیافته اند که با همکاری در آن ،به رشد موزیک الکترونیک در ایران جانِ امید دهنده ای بدهند ، آنها برای ایجاد موج خروشان نیاز به بسترسازی اصولی و آگاه شدن تمام دسته های زیر را دارند تا بتوانند در این شرایط به صورت درست به ساختن مسیرِ توسعه در ایران کمک کنند.

دسته‌ی دوم افرادی هستند که سال هاست به صورت سطحی و بعضا نیمه حرفه ای ، غالبا جهت کسب درآمد و گذران زندگی دی جی می کنند ،اما گاهی از روند تکراری  و چرخش وضعی خود خسته و دل‌زده می شوند و  در همین گیروداد، سعی در آموختن روش ها و متد های جدید را می کنند، تا بتوانند تحولی در روند تکراریِ کارِ خود ایجاد کنند و بیشتر از کار خود لذت ببرند ،اما در این مسیر متحمل سختی ها وفرسایش ها شده و از مسیر اصلی منحرف می شوند یا سرعت آنان به شدت افت می کند که علت اصلی آن نبود مرجعی پایه به زبان فارسی برای آگاهی و یادگیری تمام آنچه نیازدارند می باشد، که اگر این مرجع از ابتدای کار آنان وجود داشت قطعا اکنون دیگری برای خود ساخته بودند و شرایطی با کیفیت بالاتری داشتند.

دسته‌ی سوم آن کسانی هستند که با وجود آگاهی از چگونگی انجام این کار و دی جی کردن در مکان های مختلف و حتی آهنگسازی و ریلیز ترک های خود در رکورد لیبل های مختلف باز هم به این کار به صورت تفریح و سرگرمی نگاه می کنند و برای انجام آن درخواست دستمزدی ندارند و اگر هم توقع دستمزدی داشته باشند در واقع مسیر مارکت را اشتباه طی نموده و بعد از مدتی از لحاظِ مالی به مشکلات متعددی می خورند که این خود می تواند آینده حرفه ای این افراد را به خطر انداخته وعلت آن عدم آگاهی از مسائل چند بعدی در مارکت دی جی است. این افراد اگرچه شاید از نظر فنی بار خوبی داشته باشند اما نظر مارکتینگ ، آفت های مضر به شمار می آیند که فضا را مسموم کرده و باعث ایجاد اشکالاتی در بازار کاری کشور می شوند ، همچنین کمک گرفتن از برخی از این افراد بسیار سخت و گاهی غیر ممکن است ،زیرا احساس می کنند در صورت یاد دادن آموخته های خود به دیگران برای خود در مسیر مانع تراشی کرده اند و ممکن است  داشته هایشان دسته چندم شود ،در صورتی که این طرز فکر به دلیل جهان کوچک و بیزینس بسیار محدود در عین حال دانش متوسطی است که به کمکِ آن توانسته اند کارهایی انجام دهند و به قولی ،سری در سر ها شوند . این افراد هنوز هم خودشان نیاز به کمک دارند زیرا اگر واقعا مسیر را درست طی کرده بودند ،اکنون حاضر به اجرای رایگان در برنامه های دوستانه ،جهت سرخوشی مفرط  نبودند و برای مقاصدِ مارکتینگ خود ودیگر همکاران خود ارزش قائل می شدند.

دسته‌ی چهارم افرادی هستند که به تازگی به این کار علاقه مند شده اند و سعی در یادگیری و گسترش مهارت خود در این زمینه را دارند ، این افراد اکثرا سن کمی دارند و جویای نام هستند ، اما اگر فضای بهتر و راحت تر ومسیر و مرجع حرفه ای تری را  برای یادگیری دنبال کنند، می توانند استعداد بالقوه ی ایجاد افتخار و ارزش افزوده برای کشور عزیزمان ایران باشند . هرچند غالبا این گونه افراد نیز به دلیل نبودن مرجع مناسب گمراه شده و مسیر را اشتباه دنبال می کنند ،طوری پس مدتی از این کار دل‌زده شده و یا با دیگر تبعات منفی آن دست به گریبان می شوند که این می تواند وجهه ی کار دی جی را بعد مدتی در کشور مکدر کرده و این کار را داخل مشاغل خاکستری قرار دهد و ضرر آن را بیشتر از منفعت آن جلوه دهد.

تمامی دسته های مختلفی که در بالا توضیح داده شدند و در واقع جامعه دی جی های فارسی زبان هستند  و طرف مقابل (دسته پنچم مخاطبان مجله) مردم و جامعه هستند، که با توجه به نبود مرجعی مناسب ، اطلاعات وآگاهی واقعا کمی از این حرفه دارند و هرچه برخی دی جی ها  در ایران سعی می کنند که به نوعی درک و آگاهی جامعه را در مورد اصالت و هویت این کار بالا ببرند، این تلاش ها تاثیر بسیار کم رنگی داشته است، زیرا مسئله ی فنی، مشکل عدم فرهنگسازی و بستر سازی مناسب و آگاهی دادن به صورت ساختاریافته و مدون  است تا مردم هم بتوانند به سادگی به یک سری اطلاعاتِ جامع در زمینه ی دی جی، که بیش هفتاد درصد آن حاصل تجربه و مستندات است، دست پیدا کنند و درک بهتری از دی جی  و دی جی کردن بدست بیاورند ، تا  فقط در صورت نیاز برای مصارفِ خاص از دی جی دعوت کرده و در صورت استفاده از آنان به عناوین مختلف ، احترام و درک متقابلی برای آنان به ارمغان بیاورند که شایسته ی یک دی جی واقعی ست و آنها را مانند ضبط صوتی با قابلیت ایستادن روی دو پا ، با قابلیت وصل کردن ۲ ترک  پشت سرهم را در ذهن تصویر نکنند .

هدف مجله دی جی سنتر(DJCMAG) این است که تمام این پنج دسته را بتواند  گرد هم بیاورد و با مطالبی سودمند از نقطه نظری که تا به حال به آن پرداخته نشده ، در بروز رسانی اطلاعات تخصصی دی جی ها وهمچنین مردم راجع به دی جی ها نقشی موثر ایفا کند . به امید روزی که درک کنیم که می توانیم از بدترین تهدید های خود در محدودیت ، بهترین فرصت ها را بسازیم.

چرا دی جِی سِنتر؟ 

مرکز دی جی ایران فقط یک فروشگاه اینترنتی نیست دی‌جی سنتر یک مرکز تخصصی دی جی در ایران است که دوره ها ی آموزشی تخصصی و ایونت های هنری موزیک الکترونیک را برگزار می کند همچنین با داشتن قسمت پشتیبانی حرفه ای در طول روز آماده مشاوره و راهنمایی و جواب به سوالات دی جی های ایران می باشد.

[indeed-my-team team=’djcmag-team’ order_by=’date’ order=’ASC’ limit=’10’ show=’name,photo,description,job,social_icon,skills’ page_inside=’0′ inside_template=’IMT_PAGE_TEMPLATE’ theme=’theme_2′ color_scheme=” slider_set=’0′ columns=’4′ ]

X