"> میدی کیبورد Nektar SE61 - مرکز دی جی ایران | وب سایت رسمی دی جی سنتر

به فروشگاه دی جی سنتر خوش آمدید!

میدی کیبورد Nektar SE61 میدی کیبورد Nektar SE61
تخفیف!

میدی کیبورد Nektar SE61

میدی کیبورد مدل SE61 از کمپانی Nektar یک میدی کیبورد کاربردی حرفه ای و با هزینه ای بسیار کم ارائه دهنده ی کیفیت بالا و امکانات خوبی است. این کیبورد دارای ۶۱ کلید اندازه بزرگ با حساسیت ولوسیتی است و همچنین دارای ۴ منحنی ولوسیتی، یک ناب فیدر و چرخ های مدولاسیون و گام و ۶ کلید قابل اختصاص دادن است که میتوانید کنترل های نیازین خودتان را به خوبی در این کنترلر پیاده کنید.

میدی کیبورد مدل SE61 از کمپانی Nektar یک میدی کیبورد کاربردی حرفه ای و با هزینه ای بسیار کم ارائه دهنده ی کیفیت بالا و امکانات خوبی است. این کیبورد ۵ اکتاو دارای ۶۱ کلید اندازه بزرگ با حساسیت ولوسیتی است و همچنین دارای ۴ منحنی ولوسیتی، یک ناب فیدر و چرخ های مدولاسیون و گام و ۶ کلید قابل اختصاص دادن است که میتوانید کنترل های نیازین خودتان را به خوبی در این کنترلر پیاده کنید.

Nektar SE61 på emusic.se - Sveriges musikaffär på nätet.

SE61 همچنین دارای کنترل های جانبی برای پارامتر هایی مانند ولوم، پن، پچ، پیچ بند، بارگذاری، مدولاسیون و ... است که روی کلیدهای کیبورد تنظیم شده اند و میتوانید به عنوان یک عملکرد بر پایه Shift آنها را بکار بگیرید. این میدی کییبورد دارای جک ۳.۵ میلیمتری Sustain است که با یک USB راه اندازی میشود و به خوبی با بیشتر DAWها سازگاری دارد و با یک نرم افزار Bitwig Studio 8-track عرضه میشود. شما می‌توانید در بخش  نقد کاربران  و  پرسش و پاسخ نطرات و سوال هایتان را با کارشناسان ما در میان بگذارید.   جهت خرید و برای اطلاع از قیمت دقیق دستگاه های دی جی  لطفا با قسمت فروش فروشگاه دی جی سنتر تماس بگیرید.  منبع : دی جی سنتر ایران (هرگونه کپی برداری متن پیگرد قانونی دارد.)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “میدی کیبورد Nektar SE61”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

--> -->
X