"> اسپیکر مانیتورینگ Kaliaudio LP-8 - مرکز دی جی ایران | وب سایت رسمی دی جی سنتر

به فروشگاه دی جی سنتر خوش آمدید!

اسپیکر مانیتورینگ Kaliaudio LP-8 اسپیکر مانیتورینگ Kaliaudio LP-8

اسپیکر مانیتورینگ Kaliaudio LP-8

اسپیکر مانیتورینگ مدل LP-8 از کمپانی Kaliaudio یک اسپیکر اکتیو مانیتورینگ با دقت و شفافیت بالا است. مانیتورهای استودیویی سریLone Pine  از Kali Audio به گونه ای طراحی شده اند که به شما امکان می دهند همه جزئیاتی که در میکس شما اتفاق می افتد را بشنوید.

ناموجود

اسپیکر مانیتورینگ مدل LP-8 از کمپانی Kaliaudio یک اسپیکر اکتیو مانیتورینگ با دقت و شفافیت بالا است. مانیتورهای استودیویی سریLone Pine  از Kali Audio به گونه ای طراحی شده اند که به شما امکان می دهند همه جزئیاتی که در میکس شما اتفاق می افتد را بشنوید. هر آنچه در میکس شما وجود دارد همان چیزی است که در این مانیتورها خواهید شنید. هیچ چیزی تقویت یا سرکوب نمی‌شود تا عیب‌ها را بپوشاند یا سعی کند که صدایی دلپذیرتر داشته باشد. LP-8  از یک DSP قوی تر برای پاسخ فرکانسی حتی صاف تر در انتهای بالایی طیف فرکانسی بهره میبرد.

Kali Audio LP-8 8 inch Active Studio Monitors (pair) - Music On Stage

این اسپیکر مانیتورینگ دارای یک آمپیلیفایر با توان۱۰۰ وات میباشد و طراحی پیشرفته ی آن به شما این امکان را میدهد تا صدایی ۳ بعدی را بشنوید. همچنین LP-8 دارای یک ووفر با سیم پیچ صدای دو لایه میباشد که تضمین کننده دیستورتشن پایین و بازه داینامیک بالای این اسپیکر است و در پایین ووفر آن نیز یک دریچه برای بیرون آمدن هوا و بازخورد هرچه بهتر صدای بیس نیز کارگذاشته شده است. شما می‌توانید در بخش  نقد کاربران  و  پرسش و پاسخ  نطرات و سوال هایتان را با کارشناسان ما در میان بگذارید.   جهت خرید و برای اطلاع از قیمت دقیق دستگاه های دی جی  لطفا با قسمت فروش فروشگاه دی جی سنتر تماس بگیرید.  منبع : دی جی سنتر ایران (هرگونه کپی برداری متن پیگرد قانونی دارد.)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “اسپیکر مانیتورینگ Kaliaudio LP-8”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

--> -->
X